Седмица след като обяви завръщането си в рали спорта, Toyota Motorsport представи пистовата версия на GT 86.
GT 86 CS-V3 отговаря на изискванията за V3 класа на VLN сериите и по подобие на Yaris R1A е предназначен за млади състезатели с ограничен бюджет. Цената му е само 38 500 евро без таксите и съответните местни данъци.
Това, естествено, ограничава инженерите на TMG по отношение на използваните технологии, но базовият GT 86 така или иначе е достатъчно добре балансиран автомобил. Ето защо при състезателната версия промените са единствено в областта на окачването, спирачките и изпускателната система.
Добавени са и стандартните за всеки един автомобилен спорт предпазна клетка, противопожарна система и спортни седалки. Двигателят обаче остава същия, което означава че максималната мощност на четирицилиндровия двулитров боксер е 200 к.с.
TMG ще продължи да работи върху състезателни автомобили, базирани на GT 86, като спортното подразделение на Toyota дори обмисля варианта за едномарков пистов шампионат.