Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota разсекрети обновения Avensis

17.02.2015 11:11

Дизайнът на автомобила е разработен от дизайнерско студио във Франция, а производството ще се осъществява във Великобритания

Японската компания Toyota публикува официални изображения на обновения Avensis с каросерии седан и комби. Още преди няколко месеца нашият фотограф успя да улови конкуренцията на VW Passat и Opel Insignia на тест драйв. Публичният дебют на новия автомобил ще се състои след дни на салона в Женева.

Последно Toyota Avensis беше обновен за изложението IAA във Франкфурт през 2011, а от 2009 насам Avensis с работното обозначение T27 е в търговската мрежа. Новото 4-то поколение ще стартира с комби и седан.
Дизайнът на автомобила  е разработен от дизайнерско студио във Франция, а производството ще се осъществява във Великобритания.

Рестилизираният Toyota Avensis се характеризира с изцяло променена предна броня. Фаровете са по-тесни и достигат до средата на предната броня, където е логото на Toyota. Подобна хромирана решетка има и над номера на автомобила. Новоконфигурираната престилка с големите въздухозаборници придава по-агресивен облик на Avensis. В задната част престилката също е преработена, дори и светлинните графики са адаптирани спрямо стила на фаровете. Очакват се промени и във вътрешното пространство.

Динамичните характеристики на колата обаче за момента пазят в тайна. В двигателната гама на актуалното поколение влизат дизелови агрегати с работен обем 2,0- 2,2-литра, както и 1,8-литров бензинов мотор.
Най-вероятно обновеният модел ще бъде окомплектован  с нови мотори с висока горивна ефективност. Става дума за агрегати с работен обем 1,0 и 1,3 литра, които компанията разсекрети през април миналата година. От компанията съобщават, че двигателите са станали с 10-30% по-икономични  от своите предшественици. Това е станало възможно благодарение на новия принцип на смесообразуване, който е приложен в тези задвижващи агрегати.

Моторът с работен обем 1,3 литра има повишена степен на компресия (13,5). Двигателят е допълнително доработен. За това как са се променили  динамичните му показатели, производителят не съобщава. Но за сметка на това е известно, че този мотор е най-добрият в света като горивна ефективност с 38%. В сравнение с настоящия 1,3-литров двигател на марката новият агрегат е станал по-икономичен с 15%.

В случая с 1,0-литровия агрегат горивната ефективност възлиза на 37%. Двигателят е разработен съвместно с компанията Daihatsu и според производителя е станал почти с една трета по-икономичен.


Коментари
comments powered by Disqus