Toyota публикува първите снимки и официална техническа информация за наследника на култовия Supra.
Четириместното купе прави впечатление с трапецовидната еднокомпонентна радиаторна решетка, LED челните светлини, агресивната странична линия и въздуховодите зад двете врати. В задната част се открояват централно разположените накрайници на изпускателната система, огромните отвори за охлаждане и свързаните в един елемент стоп светлини.
Под капака на новия Supra работи 3,2-литров V6 с принудително пълнене, който генерира 385 к.с. и задвижва задните колела. Два електромотора с максимална мощност по 60 кВт пък контролират предната ос и реализират хибридна система, сходна на тази при Ferrari FF.
Литиево-полимерната батерия на прототипа гарантира пробег от 90 км изцяло на електричество, като дори и при този режим на работа ускорението от 0 до 100 км/ч изисква по-малко от 6 секунди. При паралелната работа на двете задвижващи системи класическият спринт е постижим при налични 3,6 секунди.
Звучи ви добре, нали? За съжаление горепосочените данни отговарят единствено на нашата представа за това как трябва да изглежда наследникът на Supra, а не на действителността. Toyota все още не е потвърдила намеренията си да прави такъв, въпреки все по-честите слухове за това, а прикачените фотографии са единствено дизайнерско упражнение и са дело на Андреас Фаугнер.