Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf или T-Roc: Дали Golf ще бъде отсвирен?

17.04.2019 17:43

Класически компактен хечбек или кросоувър - кой е по-добрият избор?

Някои се шегуват, че T-Roc бил принуден да доизносва задните калници на старата Е-класа W 212. Но внимавайте – новият малък SUV на VW може доста неща и е силен конкурент на ветерана Golf.

Фактът, че Golf е любимият автомобил на германците, се проявява на всяко кръстовище, във всеки паркинг, на всяка улица. Там винаги ще видите поне един.

В това отношение T-Roc няма да донесе промяна – все пак не всички искат да карат SUV модел. Но ако сте открити за новото, бихте могли единствено да заобичате най-малкия за момента SUV на VW. Окей, тук-там пластмасите не показват високото качество на успешния компактен братовчед и докато проверявате нивото на маслото, предният капак се задържа отворен от обикновена метална щанга вместо от амортисьор. Но това са дреболии – също и с оглед на цената, която в случая с нашите еднолитрови TSI версии е с около 400 евро по-ниска, отколкото на Golf с пет врати.
Защото T-Roc, който може да бъде чудесно разхубавен с двуцветен лак, разполага с доста скрити козове. Например той притежава по-големия багажник и настанява водача с с цели единайсет сантиметра по-високо – което е добре за обзора. Мястото в кабината е почти едно и също, въпреки че T-Roc изглежда малко по-просторно скроен. Комфортът на седене и возене? Просто добър – и тук, и там.

Петте конски сили в повече на T-Roc не се усещат, максималната скорост на Golf е малко по-висока при по-слаби аеродинамични шумове. Разходът на гориво също е почти еднакъв. Рядко е било толкова лесно да смениш един модел с друг.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Интелигентният T-Roc струва по-малко от Golf и предлага повече място и полезни качества. Така SUV модата придобива смисъл.

Коментари
comments powered by Disqus