Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Започна пробно производство на Audi e-tron GT

09.10.2020 10:25

Всеки седан след сглобяването ще бъде изпратен на 40-километров блиц тест

Инголщат тиражира десетки снимки на предсериен камуфлажен седан, който израсна от концепта Audi e-tron GT за 2018 г. В същото време производителят разкри някои подробности за бъдещия електромобил. Това ще бъде първият чист електрически автомобил на марката, произведен в Германия (кросоувърът e-tron се сглобява в Белгия и Китай). Заради него заводът в Некарсулм е модернизиран, с нов конвейер, 36 робота и редица оригинални устройства и приспособления , замислени специално за новия модел.

E-tron GT е най-близкият роднина на седана Porsche Taycan и използва платформата J1, разработена съвместно от Porsche и Audi, разбира се,  с някои специфични корекции за модела.

Формите и линиите на каросерията, въздухозаборниците и остъкляването, дори предната и задната оптика с характерните си светлинни подписи са доста точно пренесени от концепта в производствения модел. Известно е, че автомобилът е дълъг 4,96 м и има два електрически мотора с обща мощност от 590 к.с.

Компанията разкри и структурата на каросе,ията и материалите на новия модел.

Въпреки толкова различен характер, e-tron GT ще споделя една и съща поточна линия с купето R8. Това обаче в обозримо бъдеще ще направи преход към чисто електрическа тяга. В каросерията за e-tron GT 85% от операциите са автоматизирани, има и процеси, при които роботите работят заедно с човек (залепване на предни и задни стъкла), работят 20 автономни автомобила, нова технология за измерване на параметрите на каросерията на линията с точност плюс или минус 0,2 мм. В харлето има 3D принтер, който подготвя различни спомагателни устройства по поръчка на работниците.

В завода Audi Böllinger Höfe процесите на сглобяване вече са напаснати и серийното производство ще започне в края на 2020 г. Самата продукция първо е проектирана за Audi без реални прототипи, използващи технология за виртуална реалност.

Подобно на всички съвременни електрически автомобили, Audi e-tron GT има свой уникален синтетичен звук, предназначен да предупреждава пешеходците с ниска скорост, когато автомобилът се приближава. За да го създадат, инженерите на компанията използват както компютърно моделиране, така и оценки от потенциални клиенти. В допълнение към стандартния преден високоговорител ще бъде възможно да бъде купен звуков пакет, който добавя два контролни блока в багажното отделение, два външни високоговорителя и два вътрешни високоговорителя (в задните врати), както и възможност за персонализиране на този „електронен“ звук чрез менюто за избор на задвижване на Audi. Немците също заявяват, че всеки седан след сглобяването ще бъде изпратен на 40-километров блиц тест, който включва обществени пътища.

Коментари
comments powered by Disqus