Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Mondeo

Създаденият като световен автомобил наследник на Sierra е с предно предаване, три варианта на каросерията и има сериозни пазарни позиции.

В своето трето моделно поколение Ford Mondeo е един зрял автомобил, който се радва на нарастваща популярност. От гледна точка на качеството това е и най-доброто Mondeo досега – или поне така показват данните на Dekra.

Двигател: Добър компромис между приемлив разход на гориво и динамични качества е двулитровият TDCi, който работи приятно и балансирано. От 2007 година се предлага и версия Econetic, която демонстрира своя потенциал най-вече при движение в града. От бензиновите мотори препоръчителен е 1.8 16V SCi със 130 к.с., който е широко разпространен.

Каросерия: Както бе споменато, предишното (а и първото) поколение включваше в гамата си версии седан, фастбек и комби, наречено Ford Mondeo Turnier. Последното впечатлява с гъвкавото си пространство с обем от 1745 литра и е търсено на пазара, където има доста поддържани автомобили от корпоративни паркове с пробег под 100 000 км.

Изработка: Като цяло изработката на Ford Mondeo е на ниво, но не може да се твърди, че е чак перфектна. Едва след фейслифта от 2010 година качеството наистина става изключително високо.

Безопасност: Издръжливите спирачки са сериозен коз в областта на сигурността. След фейслифта от 2010 година Ford Mondeo се сдобива с множество системи за асистенция. Като недостатък може да се приеме често неправилната настройка на светлините.

Ходова част: Благодарение и на добрата настройка на кормилното управление Ford Mondeo е един динамичен автомобил, който с удоволствие се насочва към завоите. Окачването се справя добре както с малките, така и с по-големите неравности дори с пълно натоварване. Добре е при покупката на автомобила да се провери състоянието на кормилните щанги и накрайници, както и състоянието на спирачките.

Кой двигател ви препоръчваме

1,8-литровият бензинов двигател със 130 к.с. и директно впръскван, работи приятно и балансирано, а също така е и сравнително икономичен. Със своя висок въртящ момент препоръчителен е и дизелът 2.0 TDCi със 140 к.с., който е дори по-икономичен от Econetic версията със 115 к.с.

Спецификации на двигателите на Ford Mondeo
Кой тип каросерия да изберете

Дори фастбек вариантът с голям заден капак със своите 550 литра багажен обем превъзхожда средните стойности за класа. И все пак най-търсено си остава комбито Ford Mondeo с огромните 1745 литра при сгънати седалки.

От коя година да е моделът

При моделите от третото поколение могат да се намерят изгодни и изключително заслужаващи си автомобили от годините 2008/2009.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Версията Titanium включва системи за безопасност, като ABS, ESP, и пълно оборудване с въздушни възглавници, които не повишават много цената при продажба на старо. Ако намерите подобен автомобил, можете да сключите изгодна сделка.

Каква е цената

Търсещите употребяван Ford Mondeo е добре да се обърнат към икономичния, но не особено скъп двулитров дизел.

Цени на Ford Mondeo в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, Ford Mondeo се представя над средното по всички показатели в статистиката. При автомобилите с голям пробег трябва да се обърне повече внимание на светлините и състоянието на кормилната система.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Емил
Все още карам Мондео комби 1,8 бензин 97г. Сменял съм естествено доста консумативи, няколко корм. накрайници, на 300 000км смених съединител, на 400 000 км предни носачи и задни амортисьори. Мотора вече е на 450 000км но е перфектен в което и аз се учудвам. За динамика и разход просто е уникален. Бих си взе отново бензиново Мондео

Емил
Все още карам Мондео комби 1,8 бензин 97г. Сменял съм естествено доста консумативи, няколко корм. накрайници, на 300 000км смених съединител, на 400 000 км предни носачи и задни амортисьори. Мотора вече е на 450 000км но е перфектен в което и аз се учудвам. За динамика и разход просто е уникален. Бих си взе отново бензиново Мондео.

gogo
ne moje lagunata ne e mnogo-dobra dokato mondeoto e jelqzno

Аха
Преди 14 години имах Мондео 1,6 90 коня. Невероятно здрав и икономичен мотор въпреки, че беше на много километри. Няма друг бензинов мотор на такова купе, който да харчи толкова малко и да е пъргав. Недостатъка е че детайлите в колата се чупят на поразия. Дръжки пластмаси итн. След това си купих А4 1,8 125 коня върха на сладоледа за онези години с климатроник итн. Невероятно яка кола, но харчеше като ламя, като всяко бензиново Ауди БМВ или Мерцедес. И така се случи, че след като си продадох Аудито ми изпадна отново едно Мондео 1,8 ZETEC 115 коня. Вече старо, но на малко километри. Отново си припомних ниският бензинов разход. 7 литра извънградско 11 литра градско. До към 200 км си ги подържаше без проблем натоварен с трима човека и багаж до горе за морето. А страшно слабо място на фордовете са броните. Може да им биеш чимбер и ще се спукат. Та през годините имах всички масови европейски марки без Мерцедес и впечатлението ми е че Форд Мондеото е с възможно най-икономичен бензинов двигател, невероятно удобобно за каране удобни седалки итн., пъргави двигатели поне MK1 особено 1,8 беше такъв е не е луксозен като Аудито и БМВ то, но читав Форд Мондео си заслужава парите. Та туко виж си купя пак някой бензинов те сега са без пари 2004-2006 година примерно и дано остана отново доволен. От дизеловите коли най-съм доволен от Фолксваген и БМВ, като разход динамика и здравина.

Умерен
Истината за кола е: Ако купиш бангия, ще я поправяш. Ако купиш добре поддържана кола, ще я караш. Пожелавам на всички да имат късмет с поддържани автомобили. Марката в 80% няма значение.

Ангел
http://www.ford.co.uk/Cars/Mondeo

Ангел
Екстра си е колицата, а новия Fоrd е още по-маниашки!!!

Ford Mondeo 2004 2.0 petrol 14
Много добър автомобил.При купуването му смених съединител и това е всичко по-сериозно. динамичен, добре балансиран, много добър интериор с качествени материали- нищо не скърца, трака и т.н. Бих си взел и следващият модел при това имат бензин с турбо вече с приличните 203 и 240 к.с. Колата си струва всеки лев

ford mondeo 2006 115hp дизел
на ПАСАТА направих 230 хил. километра за 3 години...не съм ги усетил! с Форд-а...само давам пари и все нещо се разваля... по груби изчисления--до този момент за ремонти съм оставил около 3000 лв., на иначе нова кола!....

ford mondeo 2006 115hp дизел
Форд не струва----2ри собственик, до тук от 70 хил. до 115хил километра за 1 година, все имам някакви проблеми. Последно за един маншон на двигателя оставих 250 лв. в мото пфое. Да не говорим за това че лампичките на на бордовия компютър на светят. При палене издава звук, който никой не може да каже от какво е, като вдигна над 120, има друг звук, който пак никой не знае от какво е. Качеството на материалите е ниско. Преди това имах ПАСАТ 6 серия, 140hp, DSG. Нищо общо---супер автомобил, цената на подръжката същата. Мисля, че това ми беше последния ФОРД в живота! П.П. ...иначе е красив!

Водач
Карал съм Мондео 2005г. 2.0 TDCI 136к.с.Преди това не исках и да чувам за Форд.Изключително добра кола!От 0 до 120 000 км. само една "повреда":разхлабена връзка за въздуха към турбото.По окачването абсолютно нищо освен изправяне на джанти.Качеството на материалите в салона е посредствено,а и фабричното стерео е зле.Прилична динамика и комфорт.Немалко екстри.Разход средно около 6.5/100.Обслужването в Мото Пфое е скъпичко,но няма как беше в гаранция. Аз лично я карах от 80 до 120х.км.(преди това колеги).Горещо я препоръчвам!

Нико
Имам Мондео 1.8 115 к.с,комби 1993г.Имам го от 4г.беше от Италия,с преграван двигател,та свалях двг(основен ремонт) отгоре(глава,клапани,гумички,повдигачи) одолу(оснвни ,биелни лагери всичко) сменях съединител и задни амортисьори,ремъци .водна помпа.Оттогава за 4 години съм навил окоо 70000 км,карам колата само на бензин и нямам никакви проблеми..изключително здраво окачване спрямо повечето немски и други коли.. но разбира се и с много дефекти,задни врати..скърцане в таблото понякога...

emil filipov
imam mondeo, dovolensam ot nego no mi trqbva edna skorosna kytiq za model 1.8td 90 konq god 95,ako nqkoi ima ne6to da mi se obadi tel 0892992020

evelin56
искам да си купя форд Мондео 2.0 джия 2001-2002год.Моля даите ми мнение защото изчетох какво ли не.Може ли да се сравни с Рено лагуна 2001-2002г

Ото
Found On Road Dead , така се майтапят с форд в америка

Алекси
от близо 2 години карам мондео 2.2 тдци Ghia 2006г,купих я на 120к км закупена е от МР .. колата е вече на 150к км като за тия км са сменени демферна шайба на кол. вал ,дискове и накладки ,жила на ръчната че клеясаха ,ремък на хидравликата ,подгряващи свещи ,сега предстои подмяна на другия ремък на климатика и алтернатора с ролки и обтегач - все консумативи ,нищо по окачването ! .. двигател със смазваща тяга ,много нисък разход за вървежа си( пада и под 5) ,сравнително тих ( 150 са 2500 оборота на 6-та) ,отлично пътно поведение ,просто Форд са надминали себе си с тоя модел .Но задължително след фейса ,отстранени са много бъгове от първите години .

blagoi
препоръчай те сервиз в София.

Към недоволния!
Ще го търсиш мондеото след време. Да те е оставило на пътя да си недоволен? (1 шарнир, 1 кормилен накрайник, термостат, обтегач на пистов ремък) все консумативи нормално е да ги сметиш на тия километри и години. Термостата е скъп няма спор защото е с датчик. Повечето нови коли са вече с такъв. Ако това ще те успокои и на опел корса след 2002 год 1.4 струва толкова. Задни и предни амортисьори - по нашите пътища пак добре са изкарали. Мойта е на 134 000 и са си ОК. помпата на чистачките /153 лв/ - 2 пъти е тука явно си карък... но това е бял кахър. За 9 год си дал макс. 1500лв и само си сменял филтри и си се возил. Със 80лв сменям мясло и 3 филтера за 15000км. С верега, пей сърце. Като я смениш някой ден дано имаш по-малко проблеми с някоя друга за 9 год. Успех!

Анонимен
Карам мондео 11.2002 излезе от магазина. 2.0 бензин. Разходът е 13,5-14 градско, 7,5- 8 извънградско, но за конете си - бива. Като цяло не съм доволен. За 93000 км, за близо 9 години смених: задни и предни амортисьори, 1 шарнир, 1 кормилен накрайник, термостат /260 лв! - няма такъв термостат сигурно и при мерцедес/, помпата на чистачките /153 лв/ - 2 пъти, не работи моторчето за едната посока за регулиране на седалката на шофьора, смених обтегач на пистов ремък. Вярно - годините не са малко, но за 93000 км ми се виждат доста нещата. Не бих се спрял отново на форд.

Климент
2006 TDCI седан 130 к.с. Потеглянето не е като на бензин, но \"слабостта\" трае точно колкото изричането на думата. София - 6.5 разход при разумно неимпулсивно шофиране. При грубо каране стига до 8. На магистрала при 130км.ч разхода е 4.8 (под 5, зависи от нафтата). Двигателя е много пъргав и осигурява хубав въртящ момент в интервала 1700-2700 оборота. Шума в купето може да бъде подобрен, сравнявам с пасат б5. Фабричната аудио система е слаба- традиционно за форд. Накладките се сменят често. Маслото с филтрите струва 400 лева от Мото Пфое но пробега е 25 000 километра, което оправдава цената. Колата е фантастична за парите си. Карам я от 1 година, не съм стигнал до дюзи и маховик, но явно това е хроничен проблем.

Анонимен
ne6to mondeo 2002 130 k dizel kombi spodelete

Анонимен
По принцип съм фен на марката в момента карам фиеста и съм страшно доволен тдци1.4..та моя съвет е отбягваите мотора 2.2тдци 155,к.с демпферните им маховици са с дефекти и е много скъп!!съгласен съм с колегата по горе че динамиката и мощноста са невероятни...но на каква цена?Дюзите се прецакват особенно при градски условия на шофиране...без значение от каде зареждате нафтата...и когато зреждате знаите ОМВ бензиностанциите продават Инса горива с добавки..правете си изводи!

Delian
Имам Мондео 2002 TDCi 130 к.с. Коментара - "чувствителна слабост при потягляне " меко казано е далеч от истината. Автомобила се буквално се "изстрелва ". Разхода му е средно 6/100.

yordan yordanov
kato ne iskate problemi s mondeoto kopete si novi za tezi pari tolkoz

Иван Иванов
Карам Мондео 2.0 16V Ghia 1994г. Колата е комби носи много на товар.Имам я от една година.Много добре въвви и зимата и лятото.За сега нямам оплаквания.Харчи ми 9на100 газ на дълго при скорост 100-120.

Анонимен
Da be honda, are molq ti se;) edin dizain ne mogat da izmislat. Hondite se obezcenqvat po burzo, koeto znam 4e e lo6o. S kakvo sa po napred v materiala? edni durveta imat dvoen suedinitel i super oka4vaniq onezi spat i ni6to ne praat.

MUG
Za vsi4ko sum suglasen s teb osven za CIVIC. Honda e dosta napred s materiala vuv vsi4ki klasove,,,a pogledni malko cenite na upotrebivani avtomobili i pak 6te govorim koi durji nai mnogo cena

Анонимен
Az ne znam kola v kompaknia klas koqto da e hubava, kato se po4ne ot golf, ford i opel se premine prez frenskite i italqnskite karu4ki i se svurshi s onova tupo ne6to sivik.

MUG
i vse pak si ostava ford, nezavsimo ot hvalbite

Bibass
Карам Мондео 2.2 TDCI 2005г., Ghia, ESP динамика, поведение на пътя, надеждност, полезен товар... няма друга кола за толкова пари. Изключително доволен съм от това, което предлага, както и от безбройните хитроумни решения в интериора поставки за чаши, очила, затъмняващо се задно огледало, осветление в краката, осветеление в огледалата, автоматично включване на подгрев на челно стъкло при под 2 С, автоматични фарове (включване и ниворегулация)... поведението на пътя е за пример на много други: стегнато окачване, което не друса на неравности, и не се накланя безумно в завой... перфектен баланс. Разхода на гориво е тясно свързан с тежестта на десния край, но извънграда започва от 5.5л, а в града досега не съм видял нещо повече от 9.2л при все висене в задръствания (без резки ускорения и смяна на предавки около и под 2000об./мин). Поздрави на всички зли езици.

Aнонимен
98-2000 SA SUPER NO SAMO TURNIR!!!

Aнонимен
kol4kte sa super a neko ne6to za klometraja moje l da m kaje z6to nem rabot

Aнонимен
3та генерация имам /доволен като цяло :) изби маркуча на хидравликата от щуцера,от 1 година го имам за сега голямия ми проблем е това,разхлопа се някой тампон отзад в дясно,проблем със единия заден десен спирачен апарат не се връща (от към ръчната), слаба дръжка за отваряне на жабката , маркучите на турбото сдадоха от някъде има загуби ...друго друго май няма другото е нафта и педала до долу


o4evadno e 4e ste se sabrali mnogo mazohisti

Aнонимен
1995 комби 2.0 мотор карал съм от 1993г. ескорт и 2 сиери от три години карам мондеото с е добра машина за 40000 съм дал за ремонти около 350 лева :) грижи породени от нашите хубави пътища:) простата аритметика показва под 1ст. за амортизация на изминат километър !!!!!!!!!!!!

стефан к
от около година имам първо поколение на мондео 2.0зетек стархотен автомобил,карал съм го с 200км в час не мърда от пътя.освен консумативите съм сменил само биалетките

ivan
vuzmojen li e defekt troshene ili zapichane na maslen sigment stava vupros za mondeo 94god. dvigatel doch 2.0 benzin

wulkan
Веднага. На първо време - 22годишна кола. Други въпроси?

Aнонимен
ne6to za Mondeo 1988 benzin 1.8

Aнонимен
Ako ia izplakne6 zimata pri -10 s vodostruika 6te napravish ot Mondeoto si edno IGLU :)))

dani
neznam no az sam mnogo dovolen,smenial sam samo bialeti i nakladki,drugo niama.dori i rajda niama nomera e dase pazi zimata ot lugata sed siako patuvane e hubavo dase izplakva s vodostruika tova mnogo 6te odalji jivota na kupeto kazvam vigo ot opit.kolata e 1.8 16v 94god

Aнонимен
имам мондео 2002г. джия, 2,0 tdci,за две години разбрах, че това е доста проблемна кола с много скъпа подръжка.Да не говорим, че майсторите нищо не разбират, три пъти ремонтират отказал стартер пълен със стружки докато се разбере , че маховика е сдал багажа , следва смяна и на съединител, аксеален лагер помпа, биалетки. В момента кормилната рейка е за ремонт.Счупени повдигачи на седалката, отказало заключване на задна врата и още доста неприятни изненади.

Tisho
Аз карам Мондео 95' 1.8 тд.Мога да кажа, че това е наистина страхотен автомобил и проблемите с двигателя, за които споделят колегите са ме пропуснали. Карам го от 7 години сменил съм 2- пъти носачи. Имал съм незначителни проблеми, но като цяло съм много доволен. В момента се оглеждам за Мондео след 2002, но не от България.

анонимен
Някой да каже от 2004г. нататък фордовете-мондео заслужават ли си кой е по дбрият двигател 115к.с. или нагоре (става въпрос за дизелов мотор)и как може да се разбере кой мотор е с верига и кой е с ремък....

анонимен
кажете дали става защото се чудя дали да си го купя

Ц. Ангелов
Имам лифтинговия модел от 1-вата генерация, 1,8 тд-90 к.с, много е здрав,колегите който се оплакват по-горе сигурно са карали коли по на над 700 000 км. Дизела на форд няма проблеми поне до 450 000км, вече се замислям да го сменя с новият модел

Малашов
Мондео-2000г 1,8 ТДИ ДЖИЯ- 90кс-Теч на масло на двигателя от към купето но , от смяна на смяна харчи 100-200гр.Трета година го кормуваме от тази зима всичко се разхлопа и отпред и отзад.За разхода -София-Габрово точно 200км,скорост 90-100кмІч с нон-стоп работа на климатроника 6л на 100км. Градско кормуване без да превишавам 2000оборота при превключване на скоростите-7л на 100км,доволен съм.Относно ST220 на Мондеото за разхода виж в двата европейски известни сайта,там на всяка обява дават и трите разхода,успех на всички.

ogpe
Монди '94, 2.0,комби.Желязно!!С двама души по хронометър стига до 100км/ч за 9.1sec (на асфалт!).Огромен багажник,удобни седалки. Климатикът не е дори допълван с фреон!Всякакви глезотии! Сменям биелети, един път (за >30к.)предни накладки на Ferrodo. По погрешка е сменена водна помпа вместо термостата, а по моя глупост се оставих на Пфое да ми сменят съединителя (много ме е яд,че ги послушах) вместо задния тампон на двигателя.

Mustaine
Е, да споделя и аз малко преживелици с Мондео - 93 година, 1.8 ТД., 250 000км. Общо взето доста проблемно моторче - особено, като му дойде времето за смяна на ремъците, които са общо 5! Това чудо най-добре в Мото Пфое да се върши, където обаче ти махат главата. Инак моето имаше що годе здраво окачване, като изключим едни задни амортисьори и няколко други дреболии. Кормилната ми рейка също замина, та и правих рециклаж - не питайте колко струва новата! Горивната помпа изтърва точно като я продавах, там вече се отказах с борбата и я дадох евтино. Да не забравя и едн лагер на предно колело. А ръждата - майко мила - класика в жанра! Та тия по-горе, дето им били неразрушими Мондеата - браво пичове, явно сте имали късмет! Аз специално повече Форд няма да си купя:))))

Kater
Мондео е прекрасен автомобил,като това важи в най-голяма степен за първата генерация. Истината при този модел е една...просто се доверете на бензиновите двигатели. Всички проблеми описани с дизела от по-горните коментари са истина. При тях е по-добре човек да се довери на 1,8 ТД - въпреки по-малката си мощност, този двигател е най-доброто от предлаганите досега. Единствен минус - теглото му. В последният модел много от грешките в 3-та генерация - най-вече слабостите с предните дискове се решиха. Първото ми Мондео от 94 го продадох на 480 хиляди км без подмяна на нищо друго освен биалети на заден мост и разбира се подмяна на амортесьори и една смяна на предни носачи. Беше бензин 1,8, който според мен имаше ресурс за още толкова пробег. Новият ми Мондео вече е с 2.0 бензин, никакви забележки, освен тромавият му старт...не мога да подмина обаче проблемите с част от материалите , специално по централната и междинната конзола...ужасни ...обелиха се, изтриха се, грозна картинка и безумното скърцане при уплътненията на задните врати.... За щастие в сервизите на Форд в Гърция , това се приема като гаранционен и отстраним проблем.

Божидар
Имам Мондео първа генерация, 95г произведено 1,8 16V Zettec, бензин от 2000г го тормозя и в момента показва над половин милион км пробег, до сега не съм сменял съединител, окачването с изключение на амортисьорите го подменям на всеки 6 месеца, Моторът е перфектен с невероятни динамични показатели - в началото му направих чиптунинг, смених главата и смених системата на впръскване в следсвие на което мощността се покачи от 115к на 153к, изминал съм над 450.000км без никакъв дефект по мотора с изключение на водна помпа, която има ресурс 110хил.км. В държавата, която живея съм чужденец и си позволявам да карам над разрешената скорост (радарите не разпознават номера на колата :)) - по магистралите поддържам между 160 и 210км/ч по междуградските пътища се вмъквам между 120 и 180км/ч а разхода не ми е бил никога повече от 9л/100км. За съжаление колата вече е стара и ръждата започва да се показва. Идва време за подмяна, със сигурност ще се спра на Мондео, но от коя генерация? Какво ви е мнението за ST 220 при горепосочените скорости какъв разход ще прави?

Ganko1
Imam 4ta generaciq Ford Mondeo za 1 000 000 izminati kilometra nishto mn zdrav avtomobil

zhega
Крум е прав още си карам първото Мондео.В момента е на 305 хил. и няма грижи.Изяде го ръждата ,а мотора дърпа яко(1.8 TDI).За кола от първа генерация и екстри само добро.Проблем са майсторите,за които всичко по тази кола е много сложно.Проблема както винаги е сервиза в БГ.

kрум
имам 1 и 3 генерация.първата е наи-корава.над 500 000км на километраж.и още е в добро състояние.имам го от 6 години и за тожа жреме дадох по малко пари за подръжка отколкото за третата генерация ,която имам от една година и все нещо става .старото Мондео е неразрушимо.даже сега пак съм с него,щото на онова му припадна маховика. равносметката:първа серия за 6 години и подръжка в Мото-Пфое почти нищо освен консумативи. трета серия подръжка пак там за една година и 40 000 км:предни биелетки,генератор два пъти,демпферна шаиба на кол.вал+ролки и ремъци,маркучи на турбото всички за 3 месеца,течове оттук-оттам,сега нова повреда:маховик+съединител.почва да ми писва от тази кола.

росен
имал съм 2 вида мондео-1996 136 к.с.-бензин и 2001тдци 130 кс.С първия изминах 50000км а с втория 65000км.Бензиновият-11-12градско,прилична возия.теч на масло,проблеми с ел.прозорците-втория никакви забележки-една много добра кола

геш
Мондео - 2003 г.130 к.с.-дизел ТДЦИ,джия-много добър автомобил с нисък разход на гориво.За две години и изминати 30000км.сменена задна дясна главина,поради виене на лагера.Отличен....

levski1914
tova e .....

comments powered by Disqus