Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan X-Trail

Второто поколение на японския SUV модел на Nissan печели точки с щедро предлагано място и дизелови мотори с добра тяга.

Nissan X-Trail? Не беше ли това един ръбест всъдеход, който с разположените в средата на таблото уреди и красиво интегрираните прожектори на покрива внасяше в SUV сегмента известна доза екстравагантност? Правилно, само че от 2007 г. централният скоростомер и светлините на покрива вече принадлежат на миналото. Оттогава на пазара е второто поколение на модела, което външно може да бъде отличено от първото едва при втори поглед – но благодарение на по-голямата дължина и по-ниския праг на багажника предлага повече товарно пространство. Освен това при смяната на модела отпадна предложението за предно предаване – оттогава Nissan X-Trail е винаги с четири задвижвани колела.

Двигател: При смяната на модела Nissan X-Trail получи дизеловите мотори със 150 и 173 к.с. от партньора Renault, както и новоразработен двулитров бензинов двигател. Дизелите се отличават с равномерен ход и мощна тяга при изпреварване и са по-добрият избор в сравнение с предлаганите до обновяването през 2010 г. бензинови агрегати със 141 и 165 к.с.

Каросерия: Дългият 4,64 метра X-Trail е леко надраснал класа на компактните SUV модели и съответно предлага повече място от повечето конкуренти в този сегмент. Освен това японецът може да транспортира доста обемисти товари – ако сгънете задната облегалка, получавате равна товарна площ и багажник с обем почти 1,8 куб. м.

Изработка: В сравнение с доста семпло обзаведения си предшественик Nissan X-Trail II е с видимо подобрен интериор. Въпреки това той не изневерява на характера си на здрава машина за свободното време.

Безопасност: ESP е налице серийно, в краштеста на Euro NCAP моделът от 2007 г. получи четири звезди. Спирачките проявяват склонност към преждевременно износване. Важно: през 2009 г. X-Trail беше изтеглен в сервизите за корекции (кормилен механизъм), които непременно би трябвало да са отразени в документите на автомобила.

Ходова част: Nissan X-Trail е с по-скоро комфортни настройки – трасетата с много завои или тежкият пресечен терен не са точно любимите му дисциплини. За сметка на това с до 2,2 тона допустим прикачен товар той е подходящ за ролята на влекач.

Кой двигател ви препоръчваме

Първоначално гамата се състоеше от четири агрегата, но впоследствие Nissan доста я редуцира – което не е чудно, защото и без това над 90 процента от X-Trail на германския пазар са задвижвани от изпитаните дизели на Renault (най-често с филтър за твърди частици). Освен това понеже единствено dCi със 150 к.с. се комбинира с шестстепенна автоматична предавателна кутия с хидравличен преобразувател (до 2010 г. бензиновите мотори се предлагаха по желание с безстепенна CVT трансмисия), а X-Trail с около 1,7 тона собствено тегло не е от най-леките, изборът естествено пада върху дизелите.

Спецификации на двигателите на Nissan X-Trail
Кой тип каросерия да изберете

От коя година да е моделът

Смяната на модела през 2007 г. не донесе принципни промени в конструкцията със самоносеща каросерия и независимо окачване, но оттогава Nissan X-Trail, подобно на по-малкия Nissan Qashqai, е базиран върху С-платформата на съдружието Renault-Nissan. Лекото осъвременяване по предната решетка и задните светлини през 2010 г. не играе роля при решението за покупка.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Още базовата версия XE е доста добре оборудвана – с ESP, шест въздушни възглавници, автоматичен климатик, радио със CD, електрозадвижване на прозорците, централно заключване с дистанционно управление и алуминиеви джанти. Сгъващата се, разделена на три задна седалка, светлините за мъгла и CD чейнджърът са включени от нивото SE нагоре, а LE глези притежателите си с панорамен люк на покрива и кожени седалки с електрическо регулиране.

Каква е цената

В автокъщите моделите от второто поколение (T31) с под 100 000 км пробег струват от около 13 000 евро нагоре. Цените за малко по дребничкия предшественик (T30) започват от около 9000 евро.

Цени на Nissan X-Trail в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Популярният SUV модел на Nissan се радва на добър прием и във второто си издание. Проблемите с кормилната уредба, от които страдаше неговият предшественик, не са констатирани при X-Trail от второто поколение. Но както и при предходния модел, спирачната уредба се натоварва силно от високото тегло на автомобила. Още при екземпляри с малък пробег се наблюдават признаци на износване. Зле регулираните светлини също са често явление при X-Trail.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-зле от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus