Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рали Сан Ремо: Инфарктна победа за Нювил

24.09.2011 18:35
Туит

Тиери Нювил (Peugeot 207 S2000) спечели по инфарктен начин рали „Сан Ремо”, след като на финала изпревари със секунда и половина Андреас Микелсен (Skoda Fabia S2000). Другият претендент за победата Фреди Лоикс (Skoda Fabia S2000) катастрофира в единайсетия етап.

Микелсен, Лоикс и Нювил се вкопчиха здраво в битката за първото място още в рамките на петъчния ден, но проблеми със спирачките в нощната отсечка „Ронде” забавиха пилота на Peugeot Белгия и той стартира тази сутрин с пасив от 16,6 секунди.

Първоначално фокусът бе изцяло върху Микелсен и Лоикс, които след първите три отсечки за деня се редуваха кой ще излезе начело. С двете си етапни победи сутринта обаче Нювил навакса изоставането си и тримата поеха към обедния сервиз, разделени от 4,4 секунди.

Ветеранът Фреди Лоикс оглавяваше класирането след сутрешните минавания, но още в първата от следобедните три отсечки не издържа на напрежението и катастрофира в средата й. Белгиецът и навигаторът му Фредерик Миклот се отърваха невредими от инцидента, техният автомобил обаче бе препречил пътя и организаторите трябваше да отменят етапа. Така две отсечки преди финала Микелсен водеше в класирането, а на 1,9 секунди зад него бе Нювил.

Явно катастрофата в Унгария преди две седмици все още бе в съзнанието на норвежеца, защото в предпоследната отсечка той остана на 2,2 секунди зад Нювил и по този начин му преотстъпи първото място. А за да направи победата си още по-сладка, пилотът на Peugeot Белгия спечели и последната отсечка, което му донесе и втората победа в IRC след тази на остров Корсика. За Микелсен пък остана второто място и разочарованието, че само секунда и половина не му достигна, за да запише първия си успех в сериите.

Бриан Буфие (Peugeot 207 S2000) на моменти губеше верния ритъм, но до последно остана в групата на лидерите. Все пак французинът върна леко газта в края, за да си гарантира последното място на подиума. Лидерът в шампионата Ян Копецки (Skoda Fabia S2000) бе разочарован от представянето си след двете поредни победи в Чехия и Унгария, но пък при отпадането на Лоикс и отказът на Юхо Ханинен да стартира в Италия четвъртата позиция бе повече от добър резултат.

Пилотът на Peugeot Великобритания Гай Уилкс катастрофира още в първата петъчна осечка, което позволи на Бруно Магалаеш (Peugeot 207 S2000) да стигне пети до финала, следван от най-добре представилият се италианец и бивш победител в Сан Ремо Алесадро Перико (Peugeot 207 S2000). Челната десетка допълниха Умберто Скандола (Ford Fiesta S2000), Пиер Кампана (Peugeot 207 S2000), Тони Гардемайстер (Skoda Fabia S2000) и Джандоменико Басо (Proton Satria Neo S2000), който въпреки излитането си на „Ронде” вчера се пребори за последната точка.

Следващия кръг от IRC сериите е рали „Шотландия” (07-09 октомври). Надпреварата е предпоследна за сезона, като точките, спечелени в нея, ще се умножават по 1,5, което я прави ключова за развитието на шампионата. Временното класиране може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus