Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hyundai Tucson

Туит

Още като нов, този модел беше един от най-достъпните представители на SUV класа. Затова и няма нищо чудно, че на вторичния пазар Hyundai Tucson отново се явява като едно от най-изгодните предложения.

Произвежданият между 2005 и 2010 година Hyundai Tucson е в голяма степен идентичен с техниката на модела Sportage на Kia.

Двигател: Който търси на първо място изгоден SUV, е най-логично да се насочи към достатъчно мощния двулитров бензин със 141 к.с. V6 моторът със 175 к.с. и четиристепенна автоматична трансмисия прави впечатление по-скоро с големия си разход, отколкото с някакъв особен темперамент. Подобно на повечето SUV, дизелът е най-доброто решение и при Hyundai Tucson. Двулитровата машина обаче среща известни затруднения с 1,6-тонното тегло на автомобила, така че по-добрият избор е мощния вариант със 140 к.с., предлаган във версии с предно или двойно предаване.

Каросерия: Hyundai Tucson радва с висока позиция на седене, достатъчно място в салона и с гъвкаво вътрешно пространство. Задните седалки се сгъват лесно, а подът на товарния отсек остава равен. За транспортиране на по-дълги предмети е предвидена и възможност за сгъване на облегалката на мястото до водача. Добрият обзор и опростената ергономия също са сред плюсовете на модела.

Изработка: Вложените в интериора материали не изглеждат особено качествени. Седалищните чести на креслата отпред са прекалено къси.

Безопасност: Шестте въздушни възглавници са серийни за Hyundai Tucson още от февруари 2005 година, също както и ESP. за съжаление обаче именно отнасящите се до сигурността системи като спирачките, въздушните възглавници и светлините често показват повреди. При краштеста на Euro-NCAP Hyundai получи четири от пет звезди.

Кой двигател ви препоръчваме

Hyundai Tucson с предно задвижване и базов четирицилиндров бензинов мотор държи изгодни цени и е препоръчителна покупка. Бъдещите притежатели на такъв модел обаче трябва да са наясно, че разходът е над 10 л/100 км. Дизелът със 113 к.с. харчи с около две на сто по-малко, но не е особено темпераментен. Предлаганият с предно или двойно предаване дизелов мотор със 140 к.с. е най-енергичен със своя максимален въртящ момент от 305 Нм.

Спецификации на двигателите на Hyundai Tucson
От коя година да е моделът

ESP става стандарт при всички модели от февруари 2005 година. Който търси дизел, най-добер да се насочи към двулитровия common rail мотор със 140 к.с., който се появи през 2006 година. По същото време семплият интериор беше леко освежен.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Базовият модел е доста добре екипиран с релси за багаж на покрива, алуминиеви джанти и централно заключване. Климатикът, отопляемите външни огледала и бордовият компютър обаче стават серийни едва при моделите с двойно предаване. Комфортният пакет включва климатроник, кожен салон, отопляеми седалки и други екстри.

Каква е цената

Цените започват от около 6000 евро, бензинов Hyundai Tucson с предно предаване от 2008 година може да се купи за около 10 000 евро. Тригодишен дизел със 140 к.с. и двойно задвижване върви около 18 000 евро.

Цени на Hyundai Tucson в Германия
Колко е надежден

Експертите на Dekra твърдят следното: Със своето надеждно работещо двойно предаване Hyundai Tucson е еднакво добре прегоден както за нормални пътища, така и за по-леки пресечени терени. Богатото на пръв поглед оборудване за безопасност обаче не е достатъчно надеждно. Специално при автомобили с по-голям пробег експертите на Dekra често откриват проблеми с въздушните възглавници. Честите дефекти в областта на светлините и спирачките допълват картината на модела.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-зле от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-зле от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus