Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi Q7 3.0 TDI: Универсален боец

10.12.2018 09:14

Зад волана на един от най-именитите представители на висшия SUV сегмент

Три години след пазарния си дебют, актуалното издание на Audi Q7 продължава да бъде един от най-силните модели в сегмента на луксозните SUV модели.

Не може да има две мнения по въпроса – дългият малко над пет метра Q7 впечатлява все повече и повече с всеки изминат километър. По желание на клиента за ходовата част на модела могат да бъдат поръчани високотехнологични опции като завиващ заден мост и адаптивно пневматично окачване. Последното е една от особено ценните опции от списъка с допълнително оборудване, тъй като не само допринася за допълнително подобряване на и без друго превъзходния комфорт на возене, но и допълнително разширява функционалните възможности на Q7, тъй като в зависимост от моментните потребности на водача е в състояние да осигури както оптимизирано поведение при спортен стил на шофиране, така и значително да увеличи клиренса, когато е необходимо автомобилът да се справи с по-сериозни препятствия по пътя си.

Блестящо поведение по всички параметри

Фактът, че системата за перманентно задвижване на четирите колела quattro осигурява безкомпромисно сцепление при всякакви условия и независимо от стила на каране, не е изненада – през годините тази технология еволюира непрестанно и нейните почти неограничени възможности отдавна не са тайна за никого. По-интересното в случая е това, че Q7 не само проявява никаква склонност към неприяни поклащания и колебания на на каросерията, а дори притежава изявен динамичен потенциал за пътища с повече завои. Звучи невероятно, но е истина – стига да пожелаете това от него, внушителният гигант е способен да предложи динамика, характерна за отлично настроено спортно комби от висш клас, а пълното отсъствие люлеене на каросерията и неочаквано прецизната управляемост на моменти ви карат да забравите, че сте зад волана на SUV, при това от тежка категория. Q7 се представя поне толкова, ако не и още по-добре и при спокоен маниер на каране – инженерите от Инголщат са се справили еднакво добре както с гарантирането на максимална стабилност и сигурност, така и със смятания за задължителен в този сегмент от пазара рафиниран комфорт. Адаптивното окачване създава впечатлението, че е способно да погълне без остатък сътресенията от всяка неравност по пътя и това важи в пълна сила дори в съчетание с 21-цолови опционални колела.

В комфортен режим Q7 се държи като изискана луксозна лимузина – идеално обезшумена и винаги с добри обноски. В спортен режим картината се променя драматично – управлението се втвърдява, окачването – също, трансмисията задържа предавките по-дълго, а звукът от двигателя става с една идея по-агресивен, но никога не излиза твърде натрапчиво на преден план. Ако условията навън станат трудни или пък ви се наложи да се справяте с някакъв вид тежки терени,  Q7 се преобразява в истински, а не паркетен всъдеход, на чиито възможности биха завидели дори някои традиционно корави машини – един сериозен коз за Audi срещу голяма част от основните му пазарни опоненти

Убедително задвижване

С мощност 272 конски сили и 600 нютонметра, налични в широкия диапазон между 1500 и 3000 завъртания на коляновия вал в минута в минута, трилитровият TDI осигурява на Q7 предостатъчен запас от мощност и се справя като на шега с теглото от малко под 2,1 тона. Шестцилиндровата машина катапултира представителния  SUV за 6,3 секунди от място до 100 километра в час, а разходът на гориво остава в приемливи граници дори при крайно неикономичен маниер на каране, а във всички останали случаи е направо нисък за модел с характеристите на Q7 3.0 TDI.
В зависимост от предпочитанията на клиента, пътническият салон може да бъде поръчан във варианти с пет или седем места, а товарното отделение има максимална вместимост около 2000 литра. Традиционно за марката, възможностите за допълнителна индивидуализация са изключително богати, не по-малко типично за Audi e и великолепното качество на изработката и вложените материали.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Божан Бошнаков, Мирослав Николов

Коментари
comments powered by Disqus