BMW изпробва нова рекламна стратегия, за да тласне напред продажбите на своята трета серия. Рекламният слоган на новата кампания гласи „Не вярвайте на рекламите, доверете се на сетивата си”.
С таза кампания новата креативна агенция на BMW - Media Arts Berlin (MAB) – изпълнява първата си самостоятелна поръчка към баварците. В началото на годината MAB зае мястото на дългогодишния рекламен партньор Jung von Matt, след като едноименната агенция започна работа с един от директните конкуренти на BMW, а именно Mercedes-Benz.
Новата реклама на трета серия, чиято цел е да засили продажбите на най-добре пласираната моделна линия на BMW, създава противоречие сама по себе си - посланието и е: „Не вярвайте на рекламите, доверете се на сетивата си”.
Следвайки новия девиз, новият телевизионният клип постепенно се сбогува с типичните за BMW изразни средства. Баналните алпийски ландшафти, лъкатушещите шосета и клишираните проблясъци на каросерията потъват в забрава, а в края на филма заглъхва дори динамичният музикален фон. На екрана остава само „тройката”, чиито потенциални клиенти могат сами да се убедят в качествата и в най-близкото представителство на марката със синьо-белия пропелер. Или поне така твърди рекламата.
Краткият клип се върти по частните немски канали Sat 1, Vox, RTL, Kabel1, n-tv, N24 и Pro 7 и до края на септември ще бъде подкрепян от аналогична печатна версия в някои високотиражни немски издания.