Когато става дума за комфорт, сигурност и престиж, то тези два автомобила положително имат какво да покажат. В сравнителен тест един срещу друг се изправят Volvo S80 3.2 и Mercedes E 280.
Всъщност и двата автомобила определено не са евтини - цената на S80 в средната от трите линии на оборудване "Summum" започва от 100 625 лева, а E 280 Elegance е малко по-скъп. Истината обаче е, че разликата в цените на двата автомобила е доста по-голяма, тъй като неща като кожените тапицерии, биксеноновите светлини, 17-цоловите колела и т.н., които са серийни при Volvo, се предлагат при Mercedes само срещу доплащане. За притежателите на E 280 обаче остава удовлетворението, че възможностите за индивидуализиране на Е-класата са доста по-богати, отолкото при S80 – германският автомобил предлага дори опции като четиризонален автоматичен климатик.
Два шестцилиндрови двигателя с различна концепция
Стане ли дума за техниката на двата автомобила, поетите от конструкторите пътища трудно биха могли да бъдат по-различни. При S80 задвижващи са предните колела, а двигателят е разположен напречно, докато E 280 е с надлъжен двигател и задно предаване. В конкретния случай концепцията на Mercedes видимо е значително по-сполучлива. Тук компромисът между сигурно поведение на пътя и добър комфорт е почти съвършен. Снабден със серийното окачване на Е-класата, Е 280 вози стегнато, но достатъчно комфортно, и преминава през неравностите с радваща плавност. В завой директната работа на кормилната уредба и неутралното поведение в граничен режим създават онова усещане за сигурност и прецизност, което се оказва безценно при по-продължително шофиране.
Техническият прогрес е важен, но не е всичко
Специалистите на Volvo явно не са съумели толкова добре да се справят с този сложен за осъществяване шпагат между различни качества, което проличава най-късно тогава, когато навлезете в завой с по-висока скорост. Радостта от шофирането намалява допълнително при (честите) посещения на бензиностанции. Като към това прибавим по-хармоничното задвижване на Mercedes и още по-високото качества на изпълнението при Е-класата, изходът от дуела изглежда недвусмислен. Няма спор, че флагманът на Volvo е станал много по-добър от своя предшественик, и с положителност изглежда стилно и елегантно, предлагайки изискана алтернатива на най-продаваните модели в своя сегмент. Но за да може да оспори водещата позиция на E-класата, шведът има нужда от нещо повече от изобилие от технически иновации. И все пак: за заклетите почитатели на шведските автомобили новият върхов модел на Volvo е не само един наистина добър автомобил, но и начин на мислене и различен светоглед.
Текст: Волфганг Кьониг, Божан Бошнаков
Снимки: Райнхард Шмит
Анонимен
Здравейте момчета, виждам,че всички сте спецове във всичко.Искам да дам своето мнение по въпроса.За есктри няма да говоря.В живота съм сменил четири автомобила и имам над 1 000 000 км.Третият от тях беше Мерцедес Е 220 2002г.Дизел.Предимства пред Волво-маневрен автомобил прави обратен завой в три ленти на Волво S80 са необходими 5.Подръжка с около 30% по евтина от Волво при еднократно обслужване..Имам предвид масла,накладки,ремъци и всички консумативи.За сметка на това Волво работи с консумативи удължен живот и подръжката във времето излиза дори по евтина.Салона на Волво е в много по комфортен от този на Мерцедес.Пътувал съм и с двата автомобила на дълъг път над 2000км без преспиване по пътя и го твърдя най отговорно.От мерцедеса съм слизал схванат на всяко спиране за почивка по пътя при Волво положението е различно.Висок съм 1.96м. и главата ми е почти на тавана на Мерцедеса. Карал съм винаги големи коли.Разход на дълъг път магистрала е в полза на Волвото 6.3л.на 100км към 7.4л.на 100км за Мерцедеса Волвото го карам и в момента S80 D5 168к.с 2004г.на 360 000км. ремонта по него до момента е тампони на предни носачи,шарнири,накрайници на кормилна щанга,предни амортесьори,разпрасквачи на дюзи, спирачни дискове и тампон на мотора общо около 2500лв.Всички тези ремонти са правени над 320 000км.Мерцедеса съм го експлоатирал 4 години 180 000км за подобни ремонти при него нямаше пробег. Волвото 5 години 290 000 км.И двете коли съм ги взел от върнат лизинг под 50 000км.Задното предаване е недостатък който не се компенсира от незначително по добрата возия на сухо.За мен Волово е по добрата кола независимо кой я притежава и.тн.Успех и безаварийно шофиране.
Анонимен
iskam da znam dali sa zdravi 280 bys mercedes bes
Гошко
Сааб бяха изпаднали във финансов Колапс.Волво са към някакъв Форд.
Анонимен
Volvo e nomer1
Герго
Сааб е Дженерал Мотърс, а Волво е собственност на китайска компания-която им е дала пълно ноу-хау. Майче ти трябва да се научиш да ползваш интернет.
Анонимен
Тук имаме раздвояване на личността :) Да се хвалиш сам на себе си е лошо нещо, приятелю. Вместо това да търсиш конспирации и световен заговор на евреи, арменци, немци и др., влез във форумите на сааб и волво, отвори уикипедия, ползвай интернет. Научи се да ползваш прокси:))). Сааб си е 90% опел волво пък си е форд, а ти си или индианец или се правиш на интересен за да спориш с някой да си оплатниш времето.
Хер Флик
Според мен от изброените от по-горния специалист по световните заговори марки най-хубаво качество вмомента имат Сааб. Като техника те за щастие нямат нищо, ама нищо общо с марки като Опел... Пък Волво няма нищо общо нито с Форд, нито с китайци. Право думаш друже, продължавай все така!
До говорещия наизуст
Брей,брей в България се напълни с тесни специалисти! Хахахахах, кой от собствениците на мерцедес е евреин, и къде го прочете това? Явно знаеш и кои са собствениците и на другите марки.
Анонимен
Почти никои тук не познава историята и развитието на двете марки автомобили.Мерцедес е много реклама добро качество и много пари дадени за ограничаване пазарите на шведските и японските автомобили в Европа и САЩ.Евреите дърпат конците в Мерцедес и са страшно добри в ударите под пояса на конкуренцията и разполагат с достатъчно средства за да си говорим че Мерцедес е номер едно.Автомобилите с наи добро качество в момента са volvo toyota saab не изключвам мазда нисан.Говоря за автомобили за масово ползване и изключвам суперлукса.Умишлено не споменавам останалите немски марки.След 4-5 години и KIA ще израсне като качество.
Анонимен
Ааа Стиви не стига, че просиш, а и искаш да ти се купи не обикновен форд, а такъв със същите части но значително по скъп. Стиви, ти имаш ли някакви аргументи, че СЕГАШНИТЕ автомобили на форд(пардон волво) са уникални с нещо, че са достойни наследници на марката, че са нивото на конкурентите. Ако тези неща не липсваха волво със сигурност нямаше да е на такова дередже. На кой нормален човек ще изхарчи маса пари за външно прениум автомобил, а в действително един най- обикновен форд?
steve
Аз имам едно предложение След като всичко тук "имате" мерцедеси след 2002 и 03 година и плюете Волво-то значи сте паралии Взетеме съберета пари и ми купете едно S 80 D5 185 hp и ми го подарете а пък нека да е Форд.
Анонимен
Стиви, никой не оспорва това, което си написал. Волво са велика марка, НО американците я превърнаха в ...., а сега наред са китайците. Бяха уникални преди форд да се намеси, сега просто са един скъп форд, това е!
стийв
Я сега феновете на Мерцедес да ми отговорят на следиян въпрос Коя е марката която изобретява предпазните колани който са спасили хиляди животи Естестмвено че е Волво Коя е марката която за първи път поставя колани и на задните седалки нищо че в БГ никой не ги ползва Пак ВОЛВО
АНОНИМЕН "А ето и за историята
Волво от Уикипедия, свободната енциклопедия Направо към: навигация, търсене Тази статия е за компанията за производство на автомобили Волво. Volvo Personvagnar Основана 1927 Седалище Гьотеборг, Швеция Продукти Автомобили Уебсайт www.volvocars.com Volvo Cars, или Volvo Personvagnar, е компания производител на автомобили основана през 1927 в Гьотеборг, Швеция. "volvo", от латински "търкалям", е формирана като поделение на производителя на лагери SKF. Автомобилното подразделение на Волво е било притежавано от AB Volvo до 1999, когато е купена от Ford Motor Company и сега е част от тяхната Premier Automotive Group. Около 60 процента от продажбите са за Европа, 30 процента са за Северна Америка, и останалите 10 процента за останалата част от света.
АНОНИМЕН
Раждане на автомобила [редактиране] 1 октомври 1883 — Карл Бенц основава компанията „Бенц и Ко. Райнише Газмоторен-Фабрик, Манхейм“ заедно с бизнесмена Макс Каспар Розе и търговеца Фридрих Вилхелм Еслингер. 16 декември и 23 декември 1883 — Готлиб Даймлер защитава свой „Газов двигател със запалване в горивна камера“ с патент „DRP No. 28022“. Също получава патент „DRP No. 28243“ за системата „Регулиране на скоростта на двигателя с помощта на изпускателен клапан“. Тези два патента — са основата за първият бързооборотен двигател с вътрешно горене. 29 август 1885 — Даймлер регистрира „Reitwagen“ за „газов или бензинов двигател“ като патент „DRP No. 36423“. 29 януари 1886 — За своята триколесна моторна каляска Карл Бенц получава патент „DRP No. 37435“ — „свидетелство за раждане“ на автомобила. 1886 — Карета с двигател на Даймлер. Центъра „Мерцедес-Бенц“ в Щутгарт.1888 — Берта Бенц и двамата и синове Евгений и Ричард тръгват в най-дългото пътешествие в дотогавашната автомобилна история. Тя използва патентованият автомобил на Бенц и пътува от Манхайм до Форзхайм. 29 септември 1888 — След като, Даймлер лицензира пакет за САЩ, Уилям Стейнвей основава „Даймлер Мотър Къмпани“ (Daimler Motor Company) на Лонг Айлънд, Ню Йорк. 1889 — Готлиб Даймлер представлява новия двуцилиндров V-образен двигател, с 1,5 конски сили, при 600 оборота в минута. 1889 — Автомобил „Даймлер“ с метални колела. Следствие на разработката която реализират Даймлер и Майбах поставят метални колела и двуцилиндров V-образен двигател. 1890 — Вилхелм Майбах построява първият 4-цилиндров двигател. Двигателя е с тегло 153 кг и мощност от 5 к.с. при 620 об/мин. 28 ноември 1890 — Нотариален сертификат от Щутгарт, „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ (Daimler-Motoren-Gesellschaft) е официално регистрирана. 1892 — Вилхелм Майбах и Готлиб Даймлер разработват образец на двигател „Феникс“ (Phoenix), който ще започне да бъде поставян в автомобили, камиони, кораби и самолети. 26 май 1893 — Британският бизнесмен Фредерик Ричард Симс открива „Даймлер Мотър Синдикейт АД“ (Daimler Motor Syndicate Ltd.) в Лондон. Създаването му ознаменува зората на Британската автомобилна промишленост, въпреки че в началото компанията не произвежда автомобили. Карл Бенц получава патент „DRP No. 73515“ за двойниата кормилна кутия и започва да произвежда автомобилите „Виктория“. Вилхелм Майбах разработва нова система за подаване на гориво — предшественик на днешният карбуратор. 1894 — Бенц патентова „Вело-Моторваген“ (Velo-Motorwagen), първият автомобил в света. 22 юли 1894 — Преход на автомобили между Париж и Руан става първото автомобилно състезание. 21 участници стартират, 15 финишират, вкл. девет с лицензираният двигател на „Даймлер-Панхард-Левасьор“ (Daimler Panhard-Levassor). 18 март 1895 — „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ доставя в Кронщат първия в света камион с двуцилиндров двигател, и мощност 4 к.с. 1897 — „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ представлява „Феникс“. Първият автомобил с предно разположен двигател. 16 юни 1897 — Първото моторизиранно такси, „Даймлер-Виктория“ с табела „такси“, тръгва в Щутгарт. Фридрих Гринер основава първата компания за таксиметрови превози с автомобили. „Бенц & Ко.“ разработва първия двигателен цилиндър, който Бенц нарича „contra engine“ където цилиндрите са разположени един срещу друг. 1 октомври 1898 — „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ поставя първия 4-цилиндров двигател в автомобил „Даймлер Феникс“.
TOI
IMAH MERCEDES 123 2.8 I PRETURPQH KATASTROFA.UDARIH SE S 136 KM H V EDIN BUS I MI NQMASHE NI6TO . AKO BQH S DRUGA KOLA DA ME NQMA . MERCEDES DA JIVEE.
ПЕИД
КАЬИСГ ЯЕ Я 200 НП Г
Aнонимен
И двата автомобила имат своите достойнства,но ако трябва пак да избирам ще заложа на волво.Имал съм Е-клас,тежък и съвсем не икономичен автомобил.Престиж не се постига само с автомобил, не го забравяйте това!
анонимен
Браво и аз като теб имам 2-3 автомобила. Аз съм карал преди други автомобили и смятам че съм един от опитните тук.
анонимен
Имам дизелово С 60 163 коня. Прекрасна кола!!! За 6 години и 210 000 км. нямам дефект. За сравнеие колата на жена ми БВМ 5 серия 2003 г. за същите години отнесе бая ремонтчета. И двете коли са купени нови. По темата - до 2003 г. карах Мерцедес и съм много доволен от колата, но определено Волвото ми легна на сърцето
анонимен
Не ме купувайте аз съм форд ;Д
анонимен
Може ли някой да сподели скъпа ли е поддръжката на Волво S60 с дизеловия мотор (2001 до 2003та). Много ми харесва като дизайн, дори съм харесал един употребяван екземпляр. Моля споделете впечатления от машината.
анонимен
Не ме купувайте ще ви надживия ТОва е ВОЛВО
анонимен
Продължавайте да хвалите Мрецедеса и да висите в Балкан стар за ремонти КАКВО ПИШЕ В СТАТИЯТА ЗА ПО-МЛАКО ПАРИ КОЛА претъпкана с екстри това е ВОЛВО Неща които са серийни при волво при мерджана ще трябва доста солидно бъркане в джоба за екстрите от рода на ксенон и кожен салон и др
анонимен
Карам Волво S 60 D 5 163 кончета при това с десен волан. За мен единствената екстра която му липств на моята бегачка е заводската навигация Страхотен автомобил
анонимен
Замислете се кое е по-издръжливо Къде условията са по-сурови във Швеция или във Германия И много ми е интересно как пикливото задно предаване ще вирее във свежна швеция Някой от вас ще кажат че не можем да караме коли Вие като сте големи шофьори колко пъти ви дърпаха коли с предно предаване тази зима и колко пъти бяхте на косъм от крайпътного дере
ageorgiev2010
Според мен тестът не е обективен. Подразни ме изказването, че Volvo S80 не предлага опции за персонализация?!? Що за глупост... Има специялна програма Inscription, която е меко казано обширна... Не знам дали Е-Клас примерно предлага опции като система за следене на "сляпата зона" и охладител за напитки в задният подлакътник? Никой нищо и не спомена за системите за сигурност. Прехвалената "революционна" спорачка на Е-Клас, бе истинска революция, но с това, че не спираше при скорост над 180 км/ч - защо ти е да спирав тогава, нали?!! И като заключение, приятели от AMS, стегнете се и опитайте да не изкарате Голф и Мерцедес лидери в някой тест. Току виж съм почнал га Ви вземам на сериозно, а не само да си допълвам свободното време, като науча някой брой на Top Gear наизуст :)
Klopatar 2
НЕ СИ ПРАВ ПРИЯТЕЛЮ! МОЯТА КОЛА ПОЛЗВА ЕДИ И СЪЩ СЕРВИЗ С МЕРЦЕДЕС И КРАЙСЛЕР. ИДИ И ВИЖ НЯКОЙ ПЪТ КАКВИ КОЛИ СА В СЕРВИЗА ОСНОВНО. ПРЕДИМНО НАЙ-СКЪПИТЕ С КЛАСИ И ДЖИПОВЕ! НЕ ЗАЩОТО МУТРИТЕ ГИ НАСТЪПВАЛИ , / НА 10 000-30 000 са /, А ЗАЩОТО СА БЪКАНИ ОТ НЕДОКАЗАНА ЕЛЕКТРОНИКА ПРОИЗВЕДЕНА В КИТАЙ И ТАЙЛАНД!! ТАМ КЪДЕТО ПРАВЯТ ЕЛЕКТРОНИКАТА И ЗА ПОВЕЧЕТО КОЛИ! СЪЩО Е ВЯРНО , ЧЕ В ЗАВОДИТЕ НА МЕРЦЕДЕС/ ОСВЕН ТЕЗИ В ТУРЦИЯ/ , РАБОТЯТ ПРЕДИМНО ИНДИЙЦИ, ПАКИСТАНЦИ И ПАК ТУРЦИ!!! ДА ТИ СЕ ЧУДИ ЧОВЕК НА ОПТИМИЗМА ЗА НЕМСКОТО КАЧЕСТВО!!! НЯМА ТАКОВО ОТДАВНА!! САМО ЦЕНИТЕ ОСТАНАХА”НЕМСКИ”!!
Пазара е свит
Пазара е свит,качеството пада,цените...не Хората си знаят Мерцедес та Мерцедес,ако може Бял с кожен салон ако,че е сервизен автомобил.
До Mnogo
Злоба ли??? Мъчат ли се да продадат волво??? Ако е толкова лесно да стане конкуренция на немските машини защо никой не ги иска??? Защо освен китайците планове да ги правят за хора с ниски доходи не съществува, и идея за някакво развитие в луксозният сегмент??? Къде има злоба? Има факти? Фактите показват, че пазара на продуктите "волво" и "Сааб" не е добър. Злобата се корени единственно в хора, които казват на дръгите, че са "нещастни души", които богохулстват и издават комплексите си към някой народи.
страх
Японците са единственната заплаха за тях.
Страхливецът
Голям страх берат немците. Особено от почти фалиралия и никумо нежелан да купи шведския форд и почти фалиралия луксозен опел наречен сааб.
Точно и ясно
БИЛО Е ВРЕМЕ КОГАТО ГЕРМАНИТЕ СЕ СТРАХУВАЛИ ОТ ШВЕДИТЕ.КАКТО И СЕГА...
форди
Купи си волво или форд така като ти се развали волвото сменяш с фордовски части. Ако караш форд казваш, че частите са на волво за да шашнеш приятелите си.
Фори
Днес бях в Балкан Стар да ми сменят 3 лампи-една на халогенчето за мъгла,една на габарита и още една-те я изнамериха ,че е изгоряла. Колата МБ.C klass 2007 година. Понеже като изгоряла лампичка и нагаряла някаква си платка-на моята съм я карал малко и айде само с преазпояване минах- 95 лева... Егати скъпотията и дефекта на няма и 3 годишна кола. Акумулатора ми е за смяна -2,5 годишен МерцедесБенц...оригинален 480 лева неоригинален 300.Мислех,че като е оригинален-мерцедес щеше да изкара поне 5 годин-уви :( Ми не я ща тази кола вече,всяко ремонтче(за съжаление се случват) излизат немислимо скъпи а и чести-по-чести от Тиграта(опел) на жена ми.Егати
juli
za men edinstvenata kola e bmw
Истината
Мерцедеса е история,това е факт,какво значение има кой е собственика? Вие си карайте колата на немеца,колата на Хитлер и избивайте комплекси.
zdrav razum
Мерцедеса е по добрата кола в теста, волвото вече не истинска кола, просто фордче с емблема ба волво! Няма място за сравнение между един истински автомобил, със заднно предаване, превъзходно качество и нови технологий с този реплика на волво с части на форд предно задвижване и съмнително качество! Няма по добри от немските автомобили, всичко друго е заблуда и избиване на колмплекси от хора с недостатъчни доходи и мислещи се за различни, купуващи си жалки подобия на автомобили! Волво отдавна не същесвува, погребаха го като сааб, остана в миналото, но щом има балъци да си купуват фокуси и мондео с емблемана волво си е техен проблем, нека си мислят че карат коли по скоро каруци призведени в китай!
докторът
Защо не дойдеш да се полекуваш? Да си говориш сам не е на добре. Плюс твърдението за 10 милиарда не е съвсем адекватно. Няма да коментирам, че един форд го възвеличаваш повече от мерцедес или, незнанието къде се произвежда мерцедес. С това пожелавам ти да се качите на волво показва, че копираш, а не можеш да измислиш нищо свое.
Шизофреник
Пожелавам ви да се качите във Волво в скапаните турски мерцедеси всеки може да се качи срещу 75 стотинково билетче на градски транспорт. Гледам,че Мерцедес си сътрудничат с Рено за да направят малка кола? Добре,че поне се учат от грешките на А класа :) Волво S80 e по-доброто в теста.
Шизофреници?
Сами си говорят със себе си? Китай имат нужда от автомобили за бедният китайски народ и ще се възползват максимално от форд, така де от волво. Живи и здрави пожелавам ви да се качите един път в мерцедес.
E brawo be
Biva li da im kazva6 istinata v o4ite? Po-dobre da si jiveqt s prevruzkata na o4i4kite i da karat mercedes do 5-tata godi6nina,za6toto posle naistina se vijda ,4e Kia i sie e po-dobriq izbor...
Прозорчето
Какъв мерцедес бре хора-всеки корейски автомобил слага в малкия си джоб вашия прослувут Мерцедес. Мерцедес някога беше здрава кола-сега само славата работи за него,а и такива като вас. Здравината на Волво е пословична,наистина няма толкова големи(ненужно) големи и луксозни коли като Мерцедес,но иначе не им отстъпват по нищо-само където са по-здрави и доста-повтарям наистина много по-безопасни. Не ми говорете за предплатени канпаний-звезди и тн-Волво е безопасността на пътя а не в класацийте :):):) макар,че и в класацийте е номер 1. А такива коли като Ягуар и Лексус прават за смях Мерцедес и БМВ.Немеца не е начело,немеца се задъхва,немеца е АУТ. В заключение да кажа,че когато видя някое Волво на улицата ме кара да се радвам и усмихвам,а вие като видите някой Мерцедес се надувате и казвате БЕЛ Мерцедес ме преследва в жЕвота :) Моя избор е по-добър, Весели празници и внимавайте да не изцапате лъскавата лимузина с прасето :):):)
Canon
Това е твое мнение :) но за съжаление Китай вече е втора световна икономика след САЩ. И аз не искам света да се изменя по този начин но е факт а може пък и да е за добро-все пак те са древна цивилизация от която има много да се учим-ние Европейците... Волво ще пребъде,а Мерцедес ще си остане онази Бяла кола-любимка на чалгаджийте и циганите.
Бенц
В китай може да се прави бенц но мерцедес никога не е бил китайски има огромна разлика. Ако беше толкова лесно да се оправи компанията за да прави продаваеми продукти не само китайци щяха да се надпреварват. това за 10 те милиарда също не го бях чувал. Мисля, че леко преувеличаваш нещата. Още повече самите шведи нещат китайци но нямат голям избор. Може и Турция да се включи, това в кръга на шегата, разбира се. По лошото е, че и с китайци ще ползват части на форд във моделите си, а по късно може и с китайски такива. Волво правише хубави коли, дойде форд и почна да правят боклуци. Нямат шанс сред немската конкуренция
Canon
Китайците няма да пипнат нищо по Волво,ще оставят и шведското ръководство което си беше и по време на собственност на Форд. Само ще налеят около 5-10 милярда в него за да има по-голямо моделно развитие и да има по-голямо производство. Не забравяйте,че и Мерцедес се произвежда в Китай. Волво ще пребъде и ще излезе още по-силен от световната криза. Ще излезе с рогата напред!
cnn
Форд преговаря с китайци за Волво!
И кой е първият автомобил с въ
Вкарвате си автогол момчета :))))))))))))
tony
Ei sega 6te widim volvacite do 10 godini 6e sa po-zle ot tata,s tiq kitaiski sobstwenici
Борислав
Със сигурност Волвото е по-добро в сигурността и удобството
с уважение
Не знам за какво спорите някой беше казал: "На света има две марки коли Мерцедес и останалите..." А да си припомним кой е създал първия автомобил с двигател с вътрешно горене и как се е казвал той. А дали немците са техници нека си припомним кой е създал двигателя с вътрешно горене
коментиращ номер 2
Щом не ви изнася много ясно, че ще е коромпирано.:) Фактите говорели сами за себе си и Волво било по-добро. Аз не видях някой от волво-джиите да се аргоментира с нещо. Може би и аз съм коромпиран. хахахаха
Komentator
Mercedes не е лоша кола,но в България се кара главно от простаци и за това го мразя и в червата.
Komentator
А да някой по-нагоре беше писал,че се качил в БМВ и то също скърцало... Е а укротете се малко бре хора...само една марка ли има на този свят която може да прави коли?Знам отговора ви-не е нужно да го казвате.
Komentator
Изводът до тук е:) интернет изданието е корумпирано/подкупно-нечестно. И все пак фактите говорят сами за себе си-ВОЛВО Е ПО-ДОБРО.
nervoznoto kufte
Leko s nervite
Mercedes-Benz
mercedes ne se proizvejda v kitai ili turcia. moje niakoi komponent da se pravi tam no mercedes praviat kolite i dvigatelite glavno v germania, brazilia, mexico, usa. glavno kazvam. spravka - www.daimler.com. ne si govorete kli6eta naizust, a kolkoto do kitai i turcia - dori da be6e taka - i dvete darjavi sa mo6tni ikonomiki i sa sposobni na mnogo pove4e ot nas a i ne mi dreme kade se pravi dokato ka4estvoto si ostane takova kakvoto e sega
Mercedes-Benz
i kum sasho - troshi se drug put. az karam samo novi mercedes i nikoi dosega ne se e schupil i vednaj a ne gi karam kato baba. drug e vaprosa 4e iskate da karate kola s dvigatel 1.8 primerno kakto bihte karali AMG - e tova niama kak da stane. Kato iska6 da kara6 na visoki oboroti s mnogo visoka skorost kupuva6 AMG i niama da se s4upi uveriavam te. mercedes e nai-zdravata kola koiato sum imal. vkliu4itelno i novo 730d po4na na purvata godina da skurca vutre. Mercedes Rules!
Mercedes-Benz
kum jar: tova 4e ti ne moje6 da kara6 ne ozna4ava 4e mercedesa kato e sus zadno predavane e neustoi4iv. ima6 da vzema6. kolite s predno sa za jeni i ligliovci. kato ne moje6 da kara6 si karai darvenoto plastmasovo volvo. niama po-dobro ot mercedes. use6taneto za ka4estvo i masivnost e strahotno. ne zameniam mercedes za nikoia marka puk vie si mislete kakvoto 6tete. mai tuk vaji prikazkata za lisicata i grozdeto
баи димо
пичове от 4 год карам няква проста Ц класа 2002 година модел. сега искам да си купя 4исто нов автомобил и тъи като цената на нов мерцедес е доста височка за мен обиколих всички останали магазини и съм потресен в какъвто и автомобил да се кача ми се струва като сапунерка със скоростен лост. няма го онова усещане за сигурност и плътност на пространството. реших че ще си купя новата Ц класа на старо.
Росен
Да така е ЧИБУрашка исках да кажа това, че...е няма значение,всичко е обречено от ваша гледна точка.Няма смисъл да се спори със стената или със подръжнижите на Мерцедес.Не ме оплювайте пак.Аз слагам точка.
baro
swetlio koe mu e gadnoto na mercedes da se proizvejda v turciq?
чибурашка
Роска, Ивайло, Волво или Цветане виждам, че сте един и същ човек, който няма никакви аргументи и затова псуваш яко феновете на мерцедес. Да и аз споделям мнението, че хората които влизат тук да кажат каква кола имат са комплексарчета. Приятен ден!
Swetlio
Не ,че имам нещо против това,че се произвежда там,ама просто не говорете глупости за другите марки,като Мерцедес е същия-търси по-евтинко място за производство...по-евтини материали и така.Преди няколко години бяха обявили,че ако германското правителство продължи да ги тормози с високи данъци ще изнесат на 100 % производството от Германия. За Китай нищо лошо...но защо ги правят в Турция...гадост.
Swetlio
Добре де,нима някой от привържениците на Мерцедес ще каже,че мерцедес не се произвежда и в Китай? Защо слобеете толков и се опитвате да изключите всички други производители...камо ли Волво произведено с жестоки традиций,разполагащо с невероятен иновационен център? Не правете глупости-бъдете малко по-миролюбиви и необременени. Има място за всички.
Росен
Ама аз какво писах вие как го тълкувате у ма сте и вие....
кристиян
Самолете остави момчето да се изфука може да някой и да му повярва. Какво се занимаваш с аругатните момци.
самолета
Незнам кой е комплексар Роска, да ходиш по сайтовете да се фукаш каква кола имаш. Ако си забелязал всички тук са карали мерцедеси, аудита има даже 1-2 ма карали ролс-ройс и паганди зонда. Ти си поредният комплексар който се фука, че има някаква кола. Освен, това че караш кола ти оставя време да се изфукаш с бричката и да наплюеш останалите които не са ти на акъла. Роска иди и си напиши домашните за училище и обмисли какво означава комплексарщина и се оспокой. Пък си е работа на повечето хора тук дали да ти вярват, че имаш волво. Лично за мен е необяснимо да влезеш и да разправяш каква кола имаш като не можеш да го докажеш. Не ти искам да ми обясняваш защо се фукаш или си измисляш, а искам да идеш да учиш някой ден ще си купиш волво щом ти харесва.
за росен
Я имам майбах. много не безопасно направо бих казааал, опасно. Има гадно задно предаване няма 225 коня само 32 са но пак върви. Има скапано въздушно окачване, нее на пружините на форд. "ВОЛВО Е МАНИЯ". При сайв технология няма измислена и нее въобще луксозно като волвото. Роска вярваме ти всички за волвото ди да се фукаш в друг сайт.
Росен
Абе волвото си е супер,имам S70 99 година има купища неподозирани глезотийки...ами просто не ми трябва повече.Двигателя ми е 225 коня, а какъв звук има-жесток,адски обезшумено и комфортно. За безопасност няма да говорим-безпорен лидер.А мерцедесите чак напоследък започват да се опитват да гонят Волво по ози показател. А като си помисля ,че S80 e по-комфортно уха Абе ВОЛВО Е МАНИЯ.Няма лошо караите си мерджаните,ние ще се кефиме на скандинавския лукс и безопасност-друго не ни трябва.
Всички сме "Луди Фенове" без в
Не отговори на въпросът смяташ ли тойота, форд и т.н за по престижни от мерцедес. Като на някой не му харесват тестовете да не ги чете! А НЕ веднага да говори колко били нечестни немските списания и как имало конспирация против марките които не са немски.
вики
Е извинявайте, ама наистина сте "луди фенове" , което ви прави слепи. Не може да стане диалог. Сбогом и дерзайте.
За Вики относно "лексозните"ав
Ако не гледаме технически характеристики вики волвото може и да е на нивото на мерцедеса. Ако харесваш тойоти ще хартесваш и Лексуси, съвсем логично. АЗ ЛИЧНО НЕ ХАРЕСВАМ ПРЕПРАВЯНИ ТОЙОТИ. Ти смяташ тойота или форд за по-престижни от мерцедес ли? Незнам кой спи и трябва да се събуди, но определено не са повечето от нас.
вики
Е чета и не мога да повярвам,на многото излятя простотия. Най - лошо впечатление ми напраниха хората който изключват Волво от лицето на света. Естествено, че и двата сравнявани автомобила са много лексозни, скъпи и качествени. От тук натататък всеки има право да си предпочете марката спрямо възможностите му. А на тези дето познават само ГОЛФ 3 и подобни немси евтини кошници, мога да им кажа, че съществуват и други марки. Някякъв пък дори си е позволил да спомене и ЛЕКСУС помеждудругото - та това е автомобил конкурутно способен на всяка европейскя мярка. Събудете се.
смешникът
Бентли континентал ГТ е wv Файтон с готина решетка и по- луксозен интериор. Ролсовете са баварци с големи решетки, астим мартин до преди година ползваше техниката на волво за вдигане на екрана и част от окачването на форд. Да не говорим шаситата на голф в колко различни коли се слага,-шкоди,сеати,аудита. Волво просто е част от системата
вземете за пример
volvo s40 ползва базата на новият фокус. Нее нужно да четеш форумите, а просто техническите характеристики. С което надежността на волво рязко е спаднала.По старите волвота пък са с двигател на ренно. Крайслер 300С пък е с шаси на старота Е класа. Това използване на шасита и части за други модели се прави с оглет да се намалят разходите.
механикът
Волво е чудесна кола. Да частите са на форд мога да го потвърда и какво от това. Петров незнам какво е чел, но голяма работа че има части на форд. Даже е и по-добре частитите, подръжката и самата кола са по-евтини.
петров
Много смешници има по форумите - волво било форд. Пълни глупости , нито една част дори и гайка на волво не е произведена от форд. Не насайждайте глупости по форумите. Волво си е волво и се произвежда в швеция. Форд е фирмата майка която е закупила част от акциите на волво, т.е направили са джойнт венджър дружество, чрез което се гарантира по висока финансова стабилност ш обмяна на иновации , но не и на възли и агрегати. За сведения на умницити дизеловият двигател на волво д5 е произведен от волво , но по лиценз на VW и audi. Преди да пишете нещо отворете форумите в чужбина, ако знаете езици и четете за да не сравнявате волво с форд.
ceco
Оборудването не прави колата. Въпреки , че стандартното оборудване на мерцедесите е едно от най богатите. Окачването скоростната кутия, двигателят не може да сравняваш модернизиран форд с мерцедес
ilian
BAT_J,ne si li 4uval za volvo s80 executive,4ieto oborudvane moje da dostigne nivoto na oborudvane na S-CLASATA-masaj i ventilaciq na prednite sedalki,hladilnik i multimediq otzad,luxozen analogov 4asovnik i dr. glezotii
Баро
Здравейте на всички!Искам и аз да коментирам едно мое впечатление.Значи щом има служебна Е-класа Ц-класа и т.н та дори Волво С80 кои са тези фирми които могат да дадат такава служебна кола?Може ли някой да ми каже фирма в която служебната кола да е Майбах,Бентли или Ролс-Ройс,че тия коли ми се видяха прекалено неугодни за такава цел.?Да се върнем към темата:Волвото по-принцип са здрава марка но откакто Форд ги купиха,повечето части са на мондео и фокус и като цяло качеството доста спадна.За Е-класата просто нямам забележки.Познавам 5-6 които карат такива мечки и то ЦДИ-та и са супер доволни.А Мерцедес за Е-класата не правят компромис за качеството тъй като този модел е най-важният за тях.
BAT_J
[b]След всичко, което се изприказва по повод тази статия искам да добавя, че самият подбор на редакторите да сравняват точно тези два автомобила е неправилен. Може да сравняват Мерцедес със БМВ, Ауди или дори Лексус. Но на кой му дойде тази "гениална" идея да го сравнява точно с Волво. Двете коли са в различна ценова категория и въпреки близките си габарити нямат почти нищо общо в технологично отношение, нито като статус нито като остатъчна стойност. Да сравняваш техника и двигател на Мерцедес с тези на Форд ( каквито се използват във Волво) ми се струва неадекватно. Нека сравнят Волвото със Шкода Супърб например.
с
Не е ли лицемерно да си купуваш тези списания като е за \"балаците\"? Тестовете са си напълно безпристрасни според мен, но понеже сме в България, винаги има световна конспирация.
aide na nemskoto
v broi 13 na auto bild za 2007ima sravnitelen test na mecedes s 600 i lexus ls 600hl leksosa e s 4 po 4a mercedsa s zadno poneje e hibrid leksossa gori pod 11 gradsko a mercedasa 22l yskorenieto ot 0-100 mercedes 4.6sec. leksys 6.3 cenata na mercedasa e s 40 000evro otgore no v nemskite testove nqma nevazmojni ne6ta i toi e pobeditel na balacite 4estito
умник
Грешиш борисе, грешката ни е, че не вярваме на нищо. Имаш волво браво но това не означава, че само ти знаеш истината, а а другите са заблудени
boris
:) VOLVO FOREVER. най добрата кола. (моите колеги имат бмв 5 и мерцедес е-класа е не ми се сърдете че каззвам истината ама през месец са в сервиза. VOLVO S/60/80 D5 са коли с всичко което му трябва на човек на НИСКА цена и не защото са боклуци им е ниска цената а просто защото пише volvo отпред ние българите признаваме само немски Е ТВА НИ Е ГРЕШКАТА аиде по живо по здраво.
Boxter_S
Незнам нито от коя компания си, нито защо имаш токлкова много проблеми с тази марка. Имам приятел с Мерцедес имаше само два проблема, но гаранцията от балкан стар ги покри. Много е доволен от колата. Един личен въпрос ако може къде дават служебни ЕС класи и Е класи в България?
Балканчо
Мерцедесите са ми служебни,още една нова добавка от миналата седмица за Ц класата- почна да губи масло от хидравликата, в Балкан стар казаха,че е невъзможно и трябва да светне нещо на таблото,аз им казах,че няма да чакам да ми светне нещо ...защото то явно несветка или ще светне в по-късен етап,а нивото очевадно намаля.Доляха масло и казаха само,че са го коригирали :) а твърдяха,че е невъзможно.
BAT_J
[b]Съгласен съм със "стоян" за повечето неща. Само за едно нещо никой не може да ме убеди. Че волво има по-добра возия и е по- комфортно от мерцедес. Това твърдение се разминава и теоритически и практически с реалността. Е-класата особено във версията с въздужно окачване airmatic и до ден днешен е еталон в класа си по отношение на комфорт- има минимално накланяне в завой и обира всички неравности без сътресения в купето. Това е основното достойнство на този автомобил и не го омаловажавайте като го сравнявате с окачването от Мондео, което се използва в S80.
стоян
Аз съм собственик на Мерцедес Е 220 , а шофирам служебен Волво S 80 в БСК. Имам впечатления и от двата автомобила.Трябва да си призная че Волвото има по-вече плюсове - по добра возия, по - вече системи за сигурност, по- комфортен. Мерцедеса определено е с по-добър двигател, по бърз , нищо че по малък по обем, по икономичен. По отношение на стабилността , трябва да призная че Мерцедеса зимно време при сняг трудно качва баирите и се поднася въпреки ESP и ASR, волвото няма проблем с поведението на пътя.
към балканчо
Хем не харесваш мерцедесите хем си имал Е- клас, после С клас що си ги купуваш като не ги харесваш? Друго интересно нещо е че 12 и 8 цилиндровите двигатели са известни като най-здравите, но явно от твоя личен опит нее така. Значи всички списания лъжат и трябва да повярваме на теб балканчо.
Балканчо
Може да ме оплювате на честите си срещи в балкан стар или понезнайните и прикрити но многобройни сервизчета и сервизища :) за мерджанчо.Малко статистика от моя опит.Е класс,-често пукане на предно стъкло,завиване на ляво-мъничко де,според балкан стар така са си всички и немогат да го оправят.S клас 2007 г.два пъти смяна на механизъм за :) луксозно затваряне на врата.скъпа подръжка-а си го изпуснал да прегрее малко...този дълъг 8-12 цилиндъра двигател се усуква като фиданка и после дупе да ти е яко.И това са коли който са нови и съм ги карал малко.Така,че стига с голи възхвалявания .А на статистиците измежду вас,да кажа ли,че според статистиката,мерцедес е от компанийте,който лъжат най-много в обявяването на разхода-а в последствие да се окаже доста по-висок? C klasa 2008 година 2000 кубика около 170 лоня-това е една малка кола,да бърза но: отзад е тясна ...преглъща се,бензинов двигател,отначало като се качих,помислих,че е дизел,въпреки,че знаех...наистина красив звук,но...бензинова кола 2008 година... и абсурда-градски разход около 17до21 литра...ужас.колата не е дефектна,просто си е такава.малка,луксозна,неудобна,шумна,бърза,красива,неикономична.
BAT_J
"Новичък" спазвай добрият тон ако обичаш и се замисляй поне малко преди да напишеш нещо тук...
Новичък
Гледам и не вярвам на очите си.Тук някой нещастници наричат без да знаят нещо си боклук...уред ли са незнам... Майче тук се е събрал целия форум на мерцедес да подкрепи хилавата статия в подкрепа на някаква си колица :) най луксозната ама лятото (на куково лято) Мерчедес-лятна кола.(задно предаване) Въпреки,че и те поуняват по малко,ц клас,а,клас,б класс,бусове... :) айде сега плюйте ме колкото можете :) къде ли сте клубчето на мерцедес?
тони
Още малко ако поспорим ще стигнем до истината. Лекаполека качвате годините на здравите мерцедеси и ще стигнете до чистоновите. Преди това вече бе упоменато за кои модели става въпрос. А отново не ми става ясно какви познания трябва да имам за да видя един факт.
шоумен
Аз лично харисвам Мерцедес, но вие феновете в този саит прекалявате с твърденията си, че Мерцедес е единствената качествена марка. Айде малко бъдете по - обективни.
Boxter_S - кирил
Повечето хора в България твърдят, че разбират от коли. Но като ги питаш откъде имат такова мнение, те казват "това изглежда страхотно сигурно се движи по същия начин", гледали по прозорците на някой модел или мнението им е субективно,ако имаш примерно BMW трудно преглъщаш ако на някой тест бавареца е изпреварен от някой негов конкурент. Моето мнение се крепи на това, което чета в автомобилната преса, чиято система на оценяване и чийто тестове са най-безпристрасни, защото има и списания които не се аргументират защо даденият модел е по-добър. Чета ги понеже нямам възможност да карам всички възможни коли. Разбира се, когато моята любима марка е назад, се стрема да бъда обективен и не се впечатлявам особено.
BAT_J
Тони ако събиращ всичките си впечтления като гледаш през прозорците на колите, значи ти правя евала. Остави тази работа на хората, които наистина са се докосвали до тези автомобили и са събрали впечатления на базата на опит. Повтарям ти и ти потретвам че изтрити седалки при Мерцедес няма особено за моделите след 2002-а. Нито пък напукани фурнири и пластмаси. Проблемите им са в електрониката и при дизеловите мотори CDI, но марката е на път да възвърне своя малко позагубен авторитет и съвсем скоро ще покаже старите нива надеждност и качество. Това в пълна сила важи за всеки нов модел на трилъчата звезда.
тони
Те се виждат. Пред блоко ми има един Мерцедес след 2000 г. на стоиност над 20000 лв, а седалката му е скъсана. Какво още да кажа.
Boxter_S
Тони Маврев откъде знаеш това за седалките? Видимо двигателите на мерцедес са по-добри, като видиш техническите харектеристтики, но за 100тен път питам откъде ги знаете тези неща?
тони
Как пък вие разбирачите свързвате кризата на една марка с нейното качество. И Ролс Ройс бяха на тезгяха за продан, но това не ги прави с ниско качество.
маврев
Ало феновете на Мерцедес малко по - полека. Не е нужно да разбираш от ДВГ а да виждаш. А относно скъсаните седалка на Мерцедес е точно така, а и не става въпрос за нови и С класи.
кирил Boxter S
Този път сме в един отбор BAT_J ;). Към nzd въпросът ми е откъде я знае тази информация, че мерцедесите са със скъсани седалки и напукан фурнир? Всички разбират от автомобили но откъде разбират толкова нямам си идея. Сигурно си карал мерцедеси и знаеш толкова много. Незнам какво му е престижното да имаш лимузина, която ползва предно предаване и части на форд??? Мерцедес не са това което бяха, но в същата даже и по-голяма степен важи и за волво. Но докато мерцедес отново се възражда, волво се мъчат да не фалират и форд им търси собственик. Хора които имат волво не могат да бъдат обективни в този тест. Затова четеш фактите, статията и си правиш заключенията.
nzd
Е, ти не си адекватен да ми говориш за чисто нови коли със скъсани тапицерии, а такива от 2000 2004 са безброй.
BAT_J
nzd намери ми Е-класа от последното поколение 2002- 2009 със скъсани седалки и напукан фурнир и ми я покажи, ако наистина искаш да сме честни:)))
nzd
До ВАТJ Притежавам волво на 200000 км. а салона му е перфектен. Абсолютно чялото табло е мателиал различен от пластмаса. За разлика от мерцедесите, които имат най - често напукан фурнир и цъфнала пластмаса. Да не говорим, че не съм виждал Мерцедес на който да не са му скъсани стлраниците на предните седалки. Ако си честен ще го признаеш. и за в бъдеще коментирайте автомобили, спрамо които имате пряк поглед, а не махленски мнения.
ilian
Пипо,никой Мерцедес не е бил развалян.Напротив,по-старите мерцедеси са по-дървени.
Пипо
Това сравнение е предрешено още в началото.Двете коли може да се водят в премиум сегмента ,но това далеч не е така.Волво загуби много от това ,че вече е собственост на Форд.Пластмасата по таблото стана като на колите от долния клас,тип претопени химикалки.Е-класата колкото и да я развалиха си е еталон по отношение на комфорта.
BAT_J
Е-класата е в една отделна лига, нищо не може да се сравнява с Мерцедеса нито в технологично отношение, нито по качество на интериор и изработка. Волво ползва множество компоненти от Мондео, само 5 цилиндровия им мотор си е тяхна собствена разработка. Качесвото си личи най-добре в употребяваниете автомобили. Една Е-класа на 200 000 км вътре е като нова и работи перфектно, при волво седалките се намачкват на 60 000 км а на 200 000 вече е изтърбушено. Да не говорим за предното предаване, което въобще няма място в този висок клас. На Цветан мога да кажа, че ако наистина е имал Волво С80 сигурно добре знае че предното окачване доста потропва при продължителни неравности и напречни фуги..понеже е същото както в мондео:)))Поне аз не знам за по добро окачване от въздушното окачване на Е-клас.
кирил
Статията ли е предубедена или ти Цветане? Ако найстина си имал волво ЕС80. Одавна минаха проблемите с електрониката по мерцедесите качеството и прецизността е най-големият плюс на мерцедеса.Колкото до управлението, със съвремените системи за сигурност и управление това нее от голямо значение. Но ако се абстрахираме от тази подробност задвижването на предните колела е за коли без голяма мощност или коли от голф класа. Най-добре е колата да е със задвижване на 4 те колела или задно предаване. Според мен една лимузина не трябва да има предно предаване и да ползва части които се слагат на фокус или мондео
Жоро
Ще кажа само,че:от Volvo-то освен емблемата нищо друго не е останало,защото Ford дърпа конците,и много от техниката е именно такава :p Относно предното предаване: освен да предизвика недозавиване,нервно поведение на автомобила в завой и вибрации във волана,за друго не става :-D
Жоро
Ще кажа само,че:от Volvo-то освен емблемата нищо друго не е останало,защото Ford дърпа конците,и много от техниката е именно такава :p Относно предното предаване: освен да предизвика недозавиване,нервно поведение на автомобила в завой и вибрации във волана,за друго не става :-D
GAN4O
ZA6TO SRIVNQVATE TAKIVA 6VECKI BOKLUCI SIS MERSEDESA KOETO SAMO NEMOJE DA MU VZEME KUNFORTA NIKOGA AZ SIM PRIVIRJENIK NA MERSEDES I SAMO KARAM TAQ MARKA KOLI NO IMAH EDNA 124 D I PATUVAH SIS NEQ VSQKA SEDMICA NA VIN I SEGA E NA 85000KMI RABOTI KATYO 4ASOVNIK
Цветан
Имал съм Волво,S80 и се разделих с него но не поради друга причина а защото ще си купя Волво S 80 2009 година. Естествено,че Волвото е по-добро а и е с вече доказаното по-добро предно предаване. Мерцедес вече не е това което е бил.Вижте какво става в Балкан-Стар...няма часове за ремонти-претъпкани са. Волвото има жесток скандинавски лукс...и също така ненадмината безопасност. Авторите на статията са предубедени още от първия ред.
ilian
Харесвам Волво S80,само когато е в изпълнение Executive.
ilian
сашо,това,че мерцедеса се троши,са пълни глупости ти въобще не разбираш от коли същото се отнася и за jar който не може да различи москвич от най-здравата и изискана марка на света-МЕРЦЕДЕС,защото в какъвто и МЕРЦЕДЕС последен модел се качите ще усещате благородство P.S.По отношение на S-класата,jar е напълно прав
сашо
Абе Иване , кое престижното на Мерцедеса, че много се троши
jar
По -голяма глупост от тази не бях чел. Та мерцедеса с това задно предаване е по -неустойчив от всеки друг автомобил с предно предаване на хлъзгав път да не говорим за S 80. Бил по комфортен е класата , дрън дрън , той е като москвич от вътре , нека бъдем обективни . Нямам Волво , но за мен S 80 е по-добър автомобил от Мерцедес Е. Виж S - класата на мерцедес е видимо по-добра от Волвото.
ilian
Е-класата на Мерцедес определено е по-престижна от S80 на Волво
Volvo
В немско списание може да се напише само нещо възхваляващо немските стоки,било то Мерцедес,Голф или сапун.Немците са най-велики. Но само според тях.