Повече от 75 000 продажби, договорени в цяла Европа за спечелилия множество награди автомобил от средния сегмент.
Само няколко месеца след появата на пазара, новият Opel Insignia бе удостоен с повече от 75 000 поръчки в Европа. Поради голямото търсене на модела мениджърите на компанията и представители на служителите в завода в Рюселсхайм взеха решение да увеличат смените за производство, като добавят съботни в началото на месец май. През март също бяха въведени нови две смени.
Продажбите на цялата гама на Opel продължават да нарастват в Германия напук на разрастващата се криза. Само през първите седем работни дни на март в страната са продадени 18 000 автомобила Opel (за сравнение за същия период на миналата година са реализирани 7 200 коли). За първите 10 седмици на 2009 година Opel Германия има близо 90 000 продажби, 63 000 от които за индивидуални клиенти. Това представлява увеличение от 150 процента спрямо същия период на 2008 година.
Междувременно Insignia спечели престижната дизайнерска награда red dot. Това е четиринайсетото отличие, присъдено на новия модел.