Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

От Porsche 911 - Gemballa GTR 8XX Evo-R BiTurbo

30.10.2017 10:05

Тунерът иска старият супер спортен автомобил да стане още по-конкурентен

Разбира се, името на новия Gemballa-Porsche е доста дълго, въпреки че преобразеният 911 изглежда доста по-прилично. Но това, което се крие зад него е, че тунерът иска старият супер спортен автомобил да стане още по-конкурентен.  Дори да мери сили с Bugatti Chiron например.

Вероятно това не е отявлената цел на Gemballa да остане в сянката на Bugatti. Въпреки това, един GTR 8XX Evo-R BiTurbo, базиращ се на Porsche 991 Turbo, ще трябва да се катапултира до 100 само за 2,38 секунди. Това би било с две стотни по-бързо от Chiron. Но докато хиперавтомобилът е сериен спортен автомобил, то в Gemballa естествено някои подобрения се дължат на единайсетака.

Едно рамо само на хардуерния тунинг

Първо да погледнем резултата: 828 к.с. при 7013 оборота и 952 нютон метра при 5208 оборота. Как това се изцежда от познатия шестцилиндров боксерен двигател? Gemballa модифицира турбокомпресора с катализатори с динамично понижаващо се налягане, спортна изпускателна система и високоефективни изпускателни колектори. Самите турбокомпресори също са заменени. Модели с оптимизирано подаване на въздух са намерили приложение. Има по-големи клапани и подсилени свързващи елементи. Хардуерната настройка се допълва от нова скоростна кутия и електроника на двигателя без добавка на допълнителни блокове за управление на двигателя.

Така тунингованият Gemballa GTR 8XX Evo-R BiTurbo вдига 100 км/ч за 2,38 секунди, споменати в началото. След 7,5 секунди стрелката премигва над 200 и след 18,8 секунди са изминати още 100 по часовника. Бурята утихва едва на 360 км/ч. Тези, които искат да се насладят лично на това брутално изстрелване, ще трябва да инвестират в Porsche допълнително 49 800 евро. Опционалният списък на Gemballa обаче предлага много повече инвестиционни възможности, като например въздушна кутия от карбон, която възлиза на 3880 евро. За тези, които биха искали да се откроят от стандартния автомобил, в каталога ще намерят селекция от каросерии и вътрешни индивидуализации. О, разбира се, и олекотените джанти не липсват.
Avalanche и смелият брат

Наскоро специалистът на Porsche от Леонберг – Gemballa, говори на автомобилния салон в Женева през 2017 за най-новото поколение Avalanche в лилаво. Мощният обрамчен в спойлери болид генерира незначително по-ниските 820 к.с. и 950 Нм. Който харесва "по-улегналия ", може също да посегне към Gemballa GTR 780 EVO-R, със забележителните 780 коня и вече няма да мечтае за Bugatti Chirons, защото този модел ще покрие всички изисквания.



Коментари
comments powered by Disqus