Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Avensis получи нови дизелови двигатели

05.03.2015 11:26

Това е последното обновяване на модела преди да бъде спряно производството на автомобила през 2018 г.

Японската компания Toyota демонстрира в Женева рестилизирания Avensis с каросерии седан и комби. Трябва да отбележим, че това е последното обновяване на модела преди да бъде спряно производството на автомобила през 2018 г. Компанията се отказва да пусне следващо поколение Avensis – моделите от пазарния сегмент D в Европа стават все по-малко популярни.

Производството на обновената версия Avensis ще се осъществява в завода в Бърнастоун (Англия). Продажбите на автомобила в Европа ще започнат през лятото.

Дизайнът на обновения Avensis е разработен в студио във Франция. Автомобилът е получил други брони и светодиодна оптика, променен капак на двигателя и нова радиаторна решетка. Освен това са достъпни по избор 17- и 18-инчови  алуминиеви джанти. Дължината на колата е увеличена с 40 милиметра.

В салона на новия автомобил са монтирани седалки с алкантара, нова мултимедийна система с цветен дисплей. Инженерите от компанията са успели да подобрят значително нивото на шумоизолацията благодарение използването на нови материали.
Ако дизайнът е разработен във Франция, то техническата част е дело на център на компанията в Белгия. Двигателната гама на Avensis е получила два нови дизелови агрегата, отговарящи изцяло на изискваните на стандарта Евро 6. Автомобилът може да бъде оборудван с 1,6-литров мотор с мощност 110 конски сили. С този двигател до първите „сто” новият автомобил може да ускори за 11,4 секунди. Максималната скорост на колата е 180 километра в час.

Освен това е достъпен 2,0-литров дизелов двигател, развиващ 141 конски сили. Първите 100 км/ч колата покрива за 9,5 секунди. Максималната скорост е 200 километра в час.

Двигателната гама на бензиновите мотори остава без промени. Автомобилът предлага предишните двигатели с работен обем 1,6 (132 к.с.), 1,8 (147 к.с.) и 2,0 литра (152 конски сили). Междувременно задвижващите агрегати се били модернизирани с цел намаляване разход на гориво. В зависимост от мотора намаляването е от 0,4 до 0,8 л на 100 км.

Освен рестилизирания Avensis компанията представя в Женева е обновената фамилия на Auris. Автомобилът е получил нова предна броня, светодиодна оптика и обновена радиаторна решетка. Освен това новият автомобил е оборудван с антена на покрива с вид на плавник на акула, както и 16- и 17-инчови джанти от леки сплави. Салонът на колата е получил допълнителна шумоизолация, 4,2-инчов TFT-дисплей, модифицирано арматурно табло и променени вентилационни отверстия.

Под капака на обновения Auris е монтиран е разработеният наскоро четирицилиндров 1,2-литров бензинов турбодвигател. Мощността на мотора възлиза на 114 к. с., а въртящият момент - 185 Нм. Задвижващият агрегат работи съвместно с шестстепенна механична предавателна кутия и система с предно предаване. До първите 100 км/ч новият модел ускорява за 10,1 секунди.

В двигателната гама на автомобила влиза и 1,6-литров турбодизелов мотор с мощност 110 конски сили. Той сменя 2,0-литровия агрегат D-4D, с който беше оборудван предишната версия на автомобила. С новия дизел Auris ускорява първите „сто” за 10,5 секунди. Максималната скорост възлиза на 190 километра в част. Освен това е достъпен е обновен 1,4-литров двигател D-4D (89 к.с. и 205 Нм въртящ момент), който сега напълно отговаря на стандарта Евро 6 и притежава нов турбокомпресор и променено бутало. Тези промени водят да намаляване на триенето с 20%, а разходът на гориво е намален с 3,4%.

Коментари
comments powered by Disqus