Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Supra (2018): Спортният автомобил възкръсва

17.08.2017 12:23

Японското купе ще бъде произвеждано успоредно с BMW Z4 в завода Magna Steyr в Австрия

Toyota и BMW се договориха още през 2012 за една съвместна разработка на спортен автомобил, покриващ и двете марки. Предстоящата Toyota Supra модел 2018 беше уловена като прототип, чиито първи изображения излязоха наяве.

Решението дали Toyota ще възкреси отпадналото през 2002 име на модела с новия спортен автомобил, разбира се, все още не се знае. „Почти е възможно това да отпадне една седмица преди световната премиера“, заяви мениджър на Toyota пред списание auto motor und sport.

Supra с двигатели на BMW и само като купе

Версията Toyota на BMW няма мек текстилен покрив като Z4, а в замяна на това стъпва изключително само като двуместно купе. Toyota заимства двигателите от BMW. Supra най-напред ще стартира с четирицилиндров турбо бензинов двигател със 192 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Във втората версия ще има четирицилиндрови агрегати с два литра работен обем с мощност от 184 до 252 к.с. По избор се предлага шестстепенна ръчна скоростна кутия и осемстепенна автоматична трансмисия. Възможно е Toyota да бъде и с мощния 360 к.с. шестцилиндров на BMW. Типичното за марката хибридно задвижване не се предвижда за Supra. Това ще доведе до сериозни промени в архитектурата на автомобила, които BMW промени, не желае да извърши.

Преглед на дизайна на Toyota Supra беше направен със студията FT-1 на автомобилното изложение в Детройт през 2014. За Supra това означава издължен капак на двигателя, къси надвеси и впечатляващ завършек на кърмата, заедно с покрив в стил  Double-Bubble. В моделната програма на японците този модел ще се позиционира над GT86. Прегледът на интериора разкрива кокпит в типичен BMW стил. Мултифункционалният волан носи логото на Toyota, разбира се, предавателният лост за автоматичната трансмисия, както и управлението iDrive са от палитрата на BMW.

Toyota Supra ще се произвежда успоредно с BMW Z4 в завода Magna Steyr в Австрия.

Коментари
comments powered by Disqus