Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Laguna

С три варианта на каросерията и широка двигателна гама, представителят на френската компания Renault в средния клас осигурява сериозен избор.

Третото поколение на Renault Laguna, разработено съвместно с Nissan, е на пазара от 2008 година. То продължава еволюцията в качеството на моделите на Renault и това се отнася за всичките версии на каросерията: купе, седан и комби (Grandtour).

Двигател: Препоръчителни са преди всичко дизеловите агрегати, предлагащи адекватно ниво на мощност и нисък разход на гориво. Дори по-малкият дизел със 110 к.с. dCi 110 FAP осигурява на автомобила съвсем приемливи динамични качества. Ако ви е нужен товарният потенциал на Grandtour, е по-добре да се насочите към двулитровия дизел със 150 к.с. Още повече динамика предлага двулитровият бензинов турбомотор с 204 к.с.

Каросерия: Третото поколение на Renault Laguna изглежда свежо и дори футуристично. Класическите ценности на марката обаче са запазени – моделът изправя клиента пред избор между три версии на каросерията. Най-рядко, разбира се, е купето, чиито задни седалки не предлагат особено много място. Доста повече е то при Grandtour, но и при него не може да се каже, че е постигнато нещо особено впечатляващо. Пътниците на задните седалки разполагат с приемлив простор, гъвкавият багажник е щедро оразмерен, а обзорът е достатъчен.

Изработка: Що се отнася до качеството, може да се каже, че Laguna Phase III, която е изцяло нов проект на Renault, е изкачила ново стъпало и в тази насока. Вярно е, че в добре подредения и просторен интериор могат да се срещнат някои евтини пластмасови детайли, а старите екземпляри с доста километри зад гърба си рядко могат да прикрият признаците на възрастта. Индексът на Dekra за повредите обаче показва, че на практика Renault Laguna предлага отлична надеждност.

Безопасност: Renault Laguna притежава всичко, от което се нуждаете. Асистент за движение в лентата и темпомат с поддържане на дистанция обаче няма да откриете дори след фейслифта от 2011 година.

Ходова част: Солидна, но по-скоро с мека, отколкото с твърда настройка – ходовата част на повечето от различните моделни версии е по-подходяща за комфортно пътуване, отколкото за динамични изпълнения.

Кой двигател ви препоръчваме

Двулитровите мотори с ниво на мощност от 150 и 178 к.с. определено не са сред най-тихите, но пък са мощни и не проявяват склонност към лакомия.

Спецификации на двигателите на Renault Laguna
Кой тип каросерия да изберете

Разбира се, дизайнът е въпрос на вкус, но комбито Grandtour прави приятно впечатление с пропорциите си. Под капака си то предлага багажно пространство с обем от 508 до 1593 литра. Същевременно не е по-скъпо от по-рядко срещаното купе.

От коя година да е моделът

Третото поколение Renault Laguna (от 2007 до 2011 година) предлага добро оборудване и широка моделна гама. GT разполага и със система за управление на четирите колела.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Expression и Dynamic са подходящ избор. Ако попаднете на версия Monaco GP, знайте, че сте уцелили наистина рядък автомобил от лимитирана серия.

Каква е цената

Grandtour dCi 180 е търсен автомобил, както показват ценовите индикатори.

Цени на Renault Laguna в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, с Laguna III Renault успява да си осигури място сред призьорите. Уникална е опционалната система за завиване на четирите колела. Във всички групи моделът се представя в зелените зони. Малко повече от средното се износват спирачните накладки.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus