Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Legacy

От 1989 година до ден днешен Subaru остава верен на традициите си, предлагайки своето Legacy с двойно предаване, боксерни двигатели и високо ниво на надеждност.

Ако на възраст сте над средата на трийсетте, то за вас Subaru Legacy ще е много повече от просто японски представител в средния клас. Тогава би трябвало да си спомняте майсторството на пилота Колин Макрей и качествата на рали версията на Legacy във финландските гори. Legacy винаги се е отличавало от масовата картина и е изразявало свои собствени разбирания за нещата.

Двигател: Боксерният мотор може и да е уникален, особено в автомобил от подобен клас, но икономичността не е сред предимствата му дори когато става дума за четирицилиндровите версии, които не са особено щедри и по отношение на предлаганата тяга – 10 до 12 литра са нормален разход, в случай че не ограничавате порива на крака си върху педала. Допълнителната LPG уредба може в известна степен да притъпи болката при всяко зареждане, но влошава още повече динамиката и създава проблеми с надеждността (изпускателните клапани). Най-доброто предложение си остава двулитровият дизел, на практика единственият едросериен боксерен дизелов двигател.

Каросерия: Моделите 1800 и първото поколение имаха сериозни проблеми с ръждата, но от второто поколение на Subaru Legacy (1994–1999), това вече не е на дневен ред. Причини за безпокойство може да има само при модели, които са използвани доста за движение по пресечен терен. По голямата част от продадените автомобили са комбита; седаните са рядкост, но пък обикновено са по-добре поддържани.

Изработка: Голямото предимство на Legacy се състои в неговата надеждност и здрава и сурова природа. Интериорът невинаги изглежда на нивото на класа си, но пък автомобилът рядко предава стопанина си с някакви проблеми.

Безопасност: В краштеста на Euro NCAP Subaru Legacy получава пълния набор от пет звезди, като степента на защитеност на пътниците е определена на 79 процента, а при защитата на децата е 73 процента. Това са добри постижения, макар че модерните системи за асистенция на практика липсват при този модел.

Ходова част: Спирачната система е слабото звено в иначе надеждното и здраво Subaru Legacy, като се забелязва повишено износване на спирачните дискове. При покупка трябва да се провери състоянието на всичко по окачването, включително маншоните на полуоските за проблеми, свързани с честото използване на автомобила в пресечени местности.

Кой двигател ви препоръчваме

За хората, пътуващи по-малко и със скромни претенции по отношение на темперамента, подходящ е двулитровият бензинов мотор. Истински препоръчителен обаче е чудесният двулитров боксерен дизел със 150 к.с. Решение е и вариантът с газова уредба.

Спецификации на двигателите на Subaru Legacy
Кой тип каросерия да изберете

Повечето клиенти предпочитат комбито, но по-евтиният като нов с 1300 евро седан е по-изгоден за хора, търсещи добро сцепление без големи транспортни възможности. По-високият Outback има по-добри качества в пресечени местности, но е доста по-скъп.

От коя година да е моделът

Третото поколение (от 2003 година) предлага изключително високо ниво на надеждност и безопасност, актуалното е на пазара от 2009 година.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Дори базовото ниво Trend включва всичко необходимо – радио, климатик, двойно предаване – и дори камера за обратно виждане.

Каква е цената

Цената на дизелови комбита стартира от 20 000 евро, за седаните се плащат около 2000 евро по-малко.

Цени на Subaru Legacy в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, Subaru Legacy се нарежда около средното ниво в своя клас. При автомобилите с нисък пробег техническите прегледи констатират повече дефекти в спирачните системи. Затова при изявен интерес за купуване на подобен автомобил е добре да се проверят спирачните дискове, които може да са износени и да не осигуряват добър и равномерен контакт с накладките. Понякога се забелязват пробиви в изпускателната система.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    n/a
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus