Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Fusion

Туит

С четири врати и висока каросерия Fusion е нещо като ориентиран към семейства вариант на Ford Fiesta.

Fusion е подходящо название, защото означава сливане, а моделът на Ford, базиран на предишната Fiesta, смесва елементи от различни автомобилни породи. И това продължава десет години – от 2002 до 2012.

Двигател: Във Fusion работят изпитани четирицилиндрови мотори – от 1,25-литровия бензинов до 1600-кубиковия дизел. В началото 1.4 TDCi изпълняваше само стандарта Euro 3, иначе всички варианти отговарят на Euro 4. Дизеловите двигатели обаче не притежават филтри за частици и те трябва да бъдат монтирани допълнително. В началото на 2011 г. Ford изтегли дизелите от гамата, а двата останали бензинови двигателя оттогава изпълняват стандарта Euro 5. Този с обем 1,4 литра покрива основните потребности от моторизиране, а 1600 със 101 к.с. тегли Fusion по-енергично и достига почти 180 км/ч. Ако търсите дизел, можем да препоръчаме доста пъргавия 1.6. Развиващият 68 к.с.1.4 е наистина икономичен, но може да ви изнерви с подчертаната си слабост при потегляне.

Каросерия: Тъй като е с девет сантиметра по-дълъг и по-висок от донора на платформата Fiesta, ванът Fusion предлага не само повече място в интериора, но и по-удобно качване и по-висока позиция на седене. Тя от своя страна осигурява на водача по-добър обзор, което превръща Fusion в любимец на възрастните автомобилисти. Това е предимство и спрямо съвременните компактни SUV модели, защото Fusion не притежава някоя от модерните каросерии, в които се чувстваш като зазидан. Товарното пространство няма долен праг и побира 337 литра, а чрез сгъване на серийно разделените задни облегалки то може да се разшири до 1175 литра.

Изработка: Оформлението на вътрешността внушава усещана за простота и здравина. Миещите се твърди пластмаси гарантират лесно поддържане и почистване. Качеството на материалите е доста семпло, но с течение на времето не се променя съществено. По каросерията е възможно да се появи ръжда, по-специално при моделите от ранните години на производство.

Безопасност: ESP не е серийна, за разлика от четирите въздушни възглавници. Въпреки барабанните спирачки на задния мост Fusion спира достатъчно добре.

Ходова част: Положителни страни на Fusion са сигурното поведение на пътя и сравнително доброто за този клас усещане за контакта с настилката от прецизната кормилна уредба – както и приличният комфорт на окачването.

Кой двигател ви препоръчваме

Базовият бензинов мотор с обем 1,25 литра е най-слаб и се усеща като такъв; 1400-кубиковият е достатъчен за всекидневието, а със 100-те конски сили на 1,6-литровия бензинов агрегат Fusion действително се оживява. От 2011 г. последните два двигателя изпълняват стандарта Euro 5. Първите 1.4 TDCi отговаряха все още на Euro 3; до сбогуването си с Fusion през 2011 г. те успяха да покрият Euro 4, но не разполагаха с филтър за твърди частици. И без това 1.4 TDCi може да задоволи само търпеливи любители на икономиите, за разлика от 1.6 TDCi, който тегли доста енергично.

Спецификации на двигателите на Ford Fusion
Кой тип каросерия да изберете

От коя година да е моделът

Първите 1.4 TDCi изпълняват само стандарта Euro 3, голямото обновяване на модела през есента на 2005 г. донесе на Fusion променени светлини, тапицирано арматурно табло и новости в оборудването. Корозията е проблем по-специално за първите години на производство. В началото на 2011 г. от гамата отпаднаха дизелите, а бензиновите мотори оттогава изпълняват изискванията на Euro 5.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Само ако търсите кротко товарно добиче за къси разстояния, можете да се насочите към най-евтините предложения. Много от вариантите на оборудване съдържат по-скоро разхубавяващи, отколкото полезни неща. Внимание: при Fusion системата ESP не е серийна и трябва да се поръча отделно. Важно е да я има! За разлика от нея страничните въздушни възглавници са добра възможност, която не е чак толкова задължителна.

Каква е цената

Шестгодишни базови модели с бензинов мотор можете да намерите дори за около 4000 евро, дизелът е с около 1500 евро по-скъп. Ако инвестирате 6000 евро, ще получите тригодишен Fusion с бензинов мотор. За онези, които не пътуват много, скъпият дизел не е изгодно решение.

Цени на Ford Fusion в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Ford Fusion споделя една и съща техническа база с Fiesta (модел JD3).Поради това той показва склонност към аналогични повреди – скъсване на пружини, дефектни регулатори за обхвата на фаровете и смущения в електрическите връзки на стоп светлините. Като цяло обаче Fusion отговаря на средното ниво в класа си.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus