Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 435i Cabriolet: Универсален боец

15.05.2014 13:55

След 29-годишна успешна кариера в гамата на баварците, „тройката” кабриолет предава щафетата на новата четвърта серия

Редно е да започнем с покрива – основният фактор, който различава кабриолетите от простосмъртните четириколесни по пътищата. Основната конструктивна схема на произвеждания от специализираната фирма Webasto твърд сгъваем покрив включва три елемента и като цяло е възприета от използваното при последната открита „тройка” решение. Разбира се, не без внимателна оптимизация на уплътненията и прецизността на цялостното изпълнение, довела до осезаемо по-добра шумоизолация. Леките промени в профила на задната част на свой ред спомагат за осигуряване на повече простор за главите на пътниците на втория ред седалки, чиято облегалка вече може да се сгъва, увеличавайки обема и функционалността на багажното пространство до повече от приемливи за този клас нива. Принос в тази насока имат и специалният механизъм за улесняване на достъпа при отворен покрив, както и централният отвор за удобен превоз на ски или други спортни принадлежности. 

Отличните възможности за всесезонна употреба намират допълнително потвърждение в отличния аеродинамичен дефлектор и най-вече във вградената в интегралните седалки система за отопление в областта на раменете, с която пътуването с откритата „четворка” окончателно се прощава с опасенията за хрема и неприятни схващания дори под напора на хладните пролетни ветрове.

Лекотата на „тройката” е останала в историята

Естествено, всички съмнения за тромавост се ликвидират без остатък от потенциала на трилитровия редови шестцилиндров мотор на 435i Cabriolet, чиито два Twinscroll-турбокомпресора осигуряват достатъчно работа на осемстепенната автоматична предавателна кутия и нейната пресметлива и педантична природа, която допълва идеално характера на тежащия 1 826 килограма кабриолет (с цели 216 повече от версията Coupé). В стабилното поведение на пътя личи увеличената с 40% устойчивост на усукване на откритата каросерия, която остава напълно лишена от неприятни шумове дори при движение по отсечки с лоша настилка – област, в която отлично представяне демонстрира и комфортното окачване с адаптивни амортисьори. За сметка на това при открития 435i липсва непосредственото усещане за лекота и динамика в завоите, където теглото започва да се усеща и да подтиска яснотата на обратната информация, подавана от иначе прецизната работа на кормилната уредба.

Заключение

BMW 435i e осезаема еволюция на своя предшественик – просторен, изненадващо комфортен и практичен четириместен кабриолет, който вече може спокойно да съперничи на откритата версия на Е-класата на Mercedes. Но ако търсите усещането за лекота и динамика на кабриолетите от третата серия, по-добре е да изчакате бъдещата „двойка” кабриолет.

Предимства и недостатъци

+ Солидна, отлично изолирана конструкция на сгъваемия покрив

+ Ефективна защита от завихряне на въздуха в купето

+ Функционална каросерия със сгъваема задна облегалка и механизъм за улесняване на достъпа до багажника при отворен покрив

+ Динамично и сигурно поведение на пътя

+ Отлична комбинация от двигател и трансмисия

- Покривът се отваря и затваря относително бавно

- Висока цена

Коментари
comments powered by Disqus