Моделът е разработен и произведен в нов завод в Охайо, САЩ
Honda 2005 излезе от сегмента на супер спортистите, а през 2015 японецът ще се върне с новата Honda NSX. В момента хибридният спортист е на тестове на пистата Нордшлайфе.
Производството на последната Honda NSX беше преустановено през 2005. След това последваха различни опити този сегмент да бъде отново покорен. Концепцията постоянно беше променяна, междувременно и целият проект бе изцяло отхвърлен. През 2015 обаче ще стартира определено нова Honda NSX. Този модел е разработен и произведен в нов завод в Охайо, САЩ, където около 100 специалисти ще сглобяват новия NSX. Беше избран производствен център в САЩ, защото NSX под марката Acura завоюва там най-големия си пазар.
Прототипът изисква много охлаждащ въздух
През юли прототип на Honda NSX изцяло изгоря по време на тест на пистата Нордшлайфе. Тъй като огънят не беше предизвикан от произшествие, би трябвало да е технически дефект. Сега прототипът NSX отново се завърна. Предполага се, че NSX финализира развоя си и сега е на финалната права на пистата Нордшлайфе в Нюрбургринг. Леко замаскираният прототип ясно показва приликата си с представената студия NSX в Детройт 2013 и публично представения прототип през същата 2013. Правят впечатление само значително по-големите въздуховоди в предната и задна част.
В предната част на NSX изпъкват изключително тесни фарове и множество въздухозаборници. Предният капак изглежда перфориран. Прибраните флангове достигат до големи вентилационни хриле на двигателния отсек, както и стърчащи покривни арки, които завършват в широк интегриран спойлер. Останалата задна част се идентифицира от широка светлинна ивица, големи въздухозаборници, дифузьор и двойни накрайници на изпускателната система, разположени централно . С дължина от 4,30 м, широчина 1,90 м и височина 1,20 м Honda NSX изглежда доста компактна.
Honda NSX с мощност над 500 к.с.
Задвижването на Honda NSX става от надлъжно монтиран изцяло алуминиев V6 бензинов двигател с директно впръскване на горивото и VTEC, който стои зад двамата пътници в средата и служи за среден двигател и заедно с електрическия мотор в комбинация със седемстепенната трансмисия с два съединителя изпраща мощността към задните колела. Задвижването на предните колела се осигурява от два електрически мотора. Двигателят е с около 3,7 до 4,0-литра обем и двойни турбокомпресори. Общата мощност на системата ще бъде по-голяма от 500 к.с. Съхранението на енергията се осъществява от литиево-йонна батерия, която се захранва посредством запазване на енергията от спирачното усилие.