Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTi AWD: Универсален боец

16.02.2015 13:17 1
1
3520147852

В рамките на своето частично обновление, флагманът на марката Opel получи и една напълно нова версия

Всъщност Opel Insignia Country Tourer може да се приеме като своеобразен топмодел в гамата на върховия продукт в гамата на марката от Рюселсхайм, поради което той се предлага само с по-мощните предложения от двигателната палитра на Insignia. В случая с изпитвания екземпляр, става въпрос за „черешката на тортата” сред дизеловите предложения за модела, а именно двулитровият агрегат с каскадно пълнене и два турбокомпресора, който генерира 195 к.с. и максимален въртящ момент от 400 нютонметра.

Дизелов топмодел с каскадно пълнене

Въпросният мотор може да се похвали с превъзходно разгръщане на мощността в практически почти всички възможни работни режими – още при 1250 оборота в минута на разположение е солидната тяга от 320 Нм, а при 1750 завъртания на коляновия вал в минута водачът вече може да разчита на пълния арсенал от 400 нютонметра. В съчетание със системата за задвижване на четирите колела с Haldex съединител тази сериозна мощ се предава ефективно и уверено към пътя, тягата при ускорение е превъзходна, а динамиката е почти спортна – с този задвижващ агрегат независимо дали предпочитате темпераментен или по-скоро лежерен стил на шофиране, гарантирано винаги ще получите това, от което имате нужда – включително разумен разход на гориво.

Адаптивното окачване Flexride с три режима на работа е част от серийната екипировка на Opel Insignia Country Tourer и за пореден път прави отрадно впечатление с почти идеалания баланс между резерви за бързо шофиране и фин комфорт на возене по всякакъв тип настилка. Още една добра новина е обстоятелството, че увеличаването на клиренса с 20 милиметра действително разширява функционалността на автомобила и открива пред Insignia допълнителни хоризонти, но не се е отразило негативно на стабилността на пътя или пък на способността на модела да преодолява завоите бързо и с минимални колебания на каросерията.

Към допълнителната екипировка на Opel Insignia Country Tourer спадат още модифицираните пружини на окачването, както и новите напречни стабилизатори. Каросерията пък е получила алуминиева защита на дъното, както и допълнителни защитни панели.

Впечатляващо поведение върху всякаква настилка

Съчетанието от ефективна система за задвижване на четирите колела, талантливо настроена ходова част и мощно задвижване осигурява на разполагащия с почти 200 конски сили автомобил извънредно високо равнище на сигурност на пътя при дъжд, кал, сняг, лед, прах, пясък или каквито и да било други неблагоприяни по отношение на сцеплението условия. Което всъщност е великолепно допълнение към уравновесения и балансиран характер на върховия модел на Opel.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

Версията Opel Insignia Country Tourer е чудесно попълнение в познатата досега гама на Opel Insignia, която благодарение на увеличения клиренс и защитата на каросерията прибавя допълнителна функционалност към вече утвърдените качества на модела, без да влияе отрицателно на динамичното пътно поведение. Екипиран с двойно предаване, този модел се превръща в сигурен семеен приятел, който се справя с всякакви предизвикателства по пътя си.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Коментари

Dian Doychev
Олеле ... Още едни драскач, който явно е карал друга кола и е сменил името в статията с Инсигния

comments powered by Disqus