Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Subaru Legacy Kombi 3.0R Spec. B: Презареждане

14.01.2007 00:01

Subaru Legacy Kombi 3.0R Spec. B навлиза в новата моделна година с всички свои познати предимства, но и с преработена техника и освежен дизайн.

Subaru остават непреклонни в поддържането на комбинацията от боксерен двигател и задвижване на четирите колела, така че, съвсем естествено, това правило продължава да важи и за преработения вариант на Legacy. Новостите в дизайна се съсредоточават в дискретните ретуши по предната решетка, броните и праговете на автомобила. Не липсват и технологични новости като биксенонови светлини и нова система за управление на двигателя с три режима на работа, наречена SI-Drive. 

Спортно комби с характер

Който възнамерява да пришпори докрай 245-те коня на спортното комби, определено би следвало да избере някой от двата динамични модуса на системата SI-Drive: по този начин Subaru се ускорява от място до 100 км/ч за едва седем секунди. Необичаен изглежда контрастът между забележителната плавност на работа на двигателя и известното придърпване при работа със съединителя – тук един добре обучен ляв крак с положителност ще бъде от полза.

Ходовата част на спортната версия 3.0R Spec. B се грижи за необходимата доза динамика в поведението на пътя. Специално малките неравности по настилката се предават почти нефилтрирани до гръбначните прешлени на пасажерите, но по-сериозните несъвършенства по асфалта се абсорбират с впечатляваща плавност. Електронната система за стабилност VDC се намесва рядко и доста късно. Системата за задвижване на четирите колела се грижи за превъзходно поведение в завой, а сцеплението на Legacy остава безупречно дори при заснежени или заледени пътища.

 

Коментари
comments powered by Disqus